کد خبر : 42014
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 11:17

روایتی از تقلب و تخلف همزمان در قصابی‌های بین راهی یاسوج/گل بود به سبزه آراسته شد!

روایتی از تقلب و تخلف همزمان در قصابی‌های بین راهی یاسوج/گل بود به سبزه آراسته شد!

آوای جنوب  قصابی‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی منطقه تنگاری همچنان به تخلفات خود ادامه می‌دهند. به گزارش آوای جنوب از یاسوج داستان کارهای غیر قانونی در استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه تمامی ندارد و در هر زمینه‌ای که بخواهیم از حوزه فرهنگی گرفته تا اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و سیاسی کارهای

آوای جنوب 

قصابی‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی منطقه تنگاری همچنان به تخلفات خود ادامه می‌دهند.

روایتی از تقلب و تخلف همزمان در قصابی‌های بین راهی یاسوج/گل بود به سبزه آراسته شد!

به گزارش آوای جنوب از یاسوج داستان کارهای غیر قانونی در استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه تمامی ندارد و در هر زمینه‌ای که بخواهیم از حوزه فرهنگی گرفته تا اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و سیاسی کارهای غیر قانونی در استان کهگیلویه و بویراحمد فراوان دیده می‌شود.

شاید نتوان برخی کارهای غیر قانونی را در حوزه اجتماعی و دلیل آن ها را به گردن مردم انداخت چرا که ریشه و اصل این گونه اقدامات به دولتی‌ها بر می‌گردد همچنان که در سال‌های اخیر مشاهده کردیم چه اقدامات غیرقانونی توسط دولتی‌ها انجام شد و حتی کار به جایی رسید که بدترین احکام مثل شلاق برای مدیران استان صادر شد.

به یاد داریم که سال‌ها پیش در برخی استان‌ها معضلی به نام قصابی‌های سرراهی و غیر مجاز وجود داشت  و گوسفند بدون از این که توسط کشتارگاه قصابی شود در سر جاده‌ها و بدون از هیچ گونه واسطه‌ای سر بریده می‌شد و گوشت آن بدون این که به سردخانه منتقل شود بدون طی کردن فرایندهای بهداشتی تحویل مشتری می‌شد.

این کارها همان گونه که توضیح دادیم سال ها پیش انجام می‌شد اما چنین فعالیتی سال های سال است که در کشور منسوخ شده و دستگاه‌های متولی اجازه چنین کاری را به هیچ وجه نمی‌دهند اما در استان کهگیلویه و بویراحمد چنین اقدام غیر بهداشتی و خطرناک هنوز برقرار است و مسوولان از زیر بار تعطیلی این واحدهای غیر بهداشتی و البته سودجو شانه خالی می‌کنند.

متاسفانه بهداشت در جاده‌های استان در حال ذبح شدن است و تاکنون عزمی برای جلوگیری از این کار غیر بهداشتی و غیر قانی وجود نداشته است که شنیده این علاوه بر ذبح بهداشت گوش مردم هم با برخی تخلفات عملا بریده می‌شود.

در همین خصوص اخباری به گوش می‌رسد که علاوه بر تخلف این بار صاحبان چنین واحدهایی تقلب را هم سرلوحه کار خود کرده و در یک چشم به هم زدن مسافران سایر استان ها را که برای خرید گوشت توقف کرده سر کیسه می‌کنند.

یکی از مسافران و  البته خریداران گوشت در خروجی شهر یاسوج و در یکی از مناطق معروف توزیع گوشت غیر بهداشتی که همه با نام آن آشنا هستند این گونه روایت می‌کند که بعد از خرید گوشت از فروشنده خواستم تا گوشت خریداری شده را به تکه‌های کوچک تقسیم کند که بعد از پایان مسافرت و رسیدن به منزل متوجه شدم تقلبی انجام شده و فروشنده از خدا بی خبر هر آن چه که از ضایعات بوده در یک چشم بر هم زدن تحویلم داده است.

بر اساس این گزارش، مسوولان استان که گویی هم اکنون به جز انتخابات به موضوع دیگری نمی‌اندیشند باید به خود آمده و اجازه ندهند که اولا با جان مردم با چنین اقدامات غیر بهداشتی بازی شود و دوما با چنین اقداماتی ازسوی افراد سودجو با آبروی استان این گونه بازی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.