کد خبر : 39784
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 11:50

انتخابات هیئت مدیره مرکز وکلاء و بازرسان قوه قضائیه برگزار می شود

انتخابات هیئت مدیره مرکز وکلاء و بازرسان قوه قضائیه برگزار می شود

معاون منابع انسانی دادگستری استان افزود: به همین منظور ۱۱ نفر برای عضویت در هیأت مدیره ، اعضاء علی البدل و بازرس کاندیدا شده اند

آوای جنوب

محمود حکیم با اعلام اینکه مدت دومین دوره عضویت در هیأت مدیره وکلاء و بازرسان قوه قضائیه در استان به پایان رسیده است اظهار داشت: سومین دوره انتخابات ۱۷ مرداد با حضور وکلاء قوه قضائیه و اعضا محترم هیأت نظارت استانی در دادگستری استان برگزار می گردد.

به گزارش آوای جنوب، دکتر محمود حکیم با اعلام اینکه مدت دومین دوره عضویت در هیأت مدیره وکلاء و بازرسان قوه قضائیه در استان به پایان رسیده است اظهار داشت: سومین دوره انتخابات ۱۷ مرداد با حضور وکلاء قوه قضائیه و اعضا محترم هیأت نظارت استانی در دادگستری استان برگزار می گردد.

وی افزود : ۱۹۷ نفر عضو دارای شرایط رأی دادن هستند که در این انتخابات شرکت می نمایند.

معاون منابع انسانی دادگستری استان افزود: به همین منظور ۱۱ نفر برای عضویت در هیأت مدیره ، اعضاء علی البدل و بازرس کاندیدا شده اند.

دکتر حکیم اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات ، از میان نامزدها ۵ نفر به عنوان اعضاء اصلی،۲ نفر علی البدل و ۲ نفر بازرس برای مدت ۳سال انتخاب و از سوی مرکز وکلاء ،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده ی قوه ی قضائیه منصوب می شوند.

معاون منابع انسانی دادگستری کل کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه این انتخابات ساعت ۱۷ عصر روز پنج شنبه ۱۷ مرداد در سالن اجتماعات شهید بهشتی دادگستری کل استان برگزار می گردد تأکید کرد:حضور وکلاء قوه ی قضائیه جهت اخذ رأی الزامی بوده و همراه داشتن پروانه ی دارای اعتبار و دفترچه تمدید شده ضروری است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.