کد خبر : 39747
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 11:35

هشدارهای انتخاباتی رئیس دانشگاه یاسوج/ دانشگاه اتاق فکر انتخاباتی نخواهد شد

هشدارهای انتخاباتی رئیس دانشگاه یاسوج/ دانشگاه اتاق فکر انتخاباتی نخواهد شد

آوای جنوب
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه یاسوج اتاق فکر هیچ کاندیدای انتخاباتی نخواهد شد

آوای جنوب
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه یاسوج اتاق فکر هیچ کاندیدای انتخاباتی نخواهد شد.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، احمد عریان پیش ازظهر امروز در نشست خبری با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار گفت: در چنین جلساتی نمی‌شود از سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی یاد نکرد که به روح این شهید والا مقام درود می‌فرستم.

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: اواخر بهمن ۹۶ به عنوان خدمت‌گزار در دانشگاه یاسوج منصوب شدم در این مدت اتفاقی رخ داده است یکی از مهمترین اتفاقات دانشگاه تغییر چارت تشکیلاتی دانشگاه بود که چارت دانشگاه مربوط به سال ۸۳ بود که بعد از ۱۴ سال این رویه تغییر کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش بودجه عمرانی و جاری دانشگاه یاسوج طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ گفت: افزایش بودجه دانشگاه با همکاری نمایندگان مجلس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بود که این افزایش بودجه دانشگاه هم بی‌نظیر است.

وی ورود خیرین به دانشگاه را دیگر اتفاق میمون و مبارک در دانشگاه دانست و گفت: در دیدارهایی که با خیرین داشتیم آنها به دانشگاه ورود پیدا کردند که سالن مطالعه ۹ خوابگاه دخترانه و پسرانه و سالن کتابخانه مرکزی دانشگاه توسط کاظم قلم چی با ۶۰۰ صندلی و ۳۰۰ میز تجهیز شد.

این مسوول تصریح کرد: با کمک خیرین ۲۹۰ دانشجوی ما بورسیه شد که نیمی از این دانشجویان توسط آقای قلم‌چی، ۱۰۰ نفر این دانشجویان توسط خیرین استانی و ۲۹ نفر هم توسط اعضای هیات علمی دانشگاه بورسیه شدند که با این اقدامات سطح علمی دانشگاه ارتقا یافت.

عریان با اشاره به نشاط و پویایی در دانشگاه گفت: دانشجویان در یک فضای با نشاطی برنامه‌های سیاسی خود را اجرا می‌کنند، سخنرانی‌هایی در این دانشگاه برگزار شده که همه فکر می‌کردند بحران ایجاد می‌شود اما فعالیت‌های سیاسی در فضای آرام و بانشاط اجرا شد.

رئیس دانشگاه یاسوج به ارتباط دانشگاه و صنعت اشاره کرد و از رشد ارتباط در این حوزه خبر داد و افزود: سال ۹۶، ۶ قرارداد با صنعت منعقد شد و سال گذشته ۵۰ قرارداد امضا شد که البته راضی کننده نیست و باید تلاش کنیم به جایگاه بالاتری برسیم.

وی خطاب به دستگاه‌ها و بخش صنعت استان گفت: دانشگاه توان انجام بسیاری از آزمایشات دستگاه‌های استان را دارد لذا نیازی نیست دستگاه‌ها آزمایشات خود را به سایر دانشگاه‌ها ارجاع دهند که ما رفع مشکلات استان را از وظایف خود می‌دانیم.

این مسوول در خصوص پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۲ دانشجو خارجی در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش کردیم که تعداد این دانشجویان امسال ارتقاء می‌یابد که ارائه خدمات علمی به دانشجویان کشورهای اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم.

عریان ادامه داد: هنوز شاهد دخالت‌هایی در دانشگاه هستیم که تلاش‌هایی کردم و به کسی اجازه ندادم در مسائل داخلی دانشگاه دخالت کند و این کار را هم درست نمی‌بینم، دانشگاه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر برنامه‌هایی در دست دارد که دخالت از بیرون موجب می‌شود ما به برنامه‌ها و اهدافمان نرسیم.

وی با اشاره به اینکه در مواقع انتخابات از رسانه‌ها می‌خواهم دانشگاه را یاری کنند، افزود: نمی‌خواهیم دانشگاه صندوق رای و محل تبلیغات هیچ کاندیدا چه چپ و چه راست شود!

رئیس دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: به هیچ مدیری از دانشگاه اجازه نمی‌دهم برای فلان کاندیدای انتخاباتی در دانشگاه تبلیغ کند و به کسی هم اجازه نمی‌دهم از دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف انتخاباتی استفاده کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.