کد خبر : 39664
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 15:49

مسوولان و روسای ادارات گچساران از امکانات دولتی در انتخابات استفاده نکنند/گرانی بازار گچساران و فرماندار

مسوولان و روسای ادارات گچساران از امکانات دولتی در انتخابات استفاده نکنند/گرانی بازار گچساران و فرماندار

آوای جنوب

فرماندار گچساران با بیان اینکه مسوولان و روسای ادارات از امکانات دولتی و از وقتی که برای مردم است استفاده نکنند، گفت: همه ما ملزم و مکلف به رعایت قانون هستیم

آوای جنوب

فرماندار گچساران با بیان اینکه مسوولان و روسای ادارات از امکانات دولتی و از وقتی که برای مردم است استفاده نکنند، گفت: همه ما ملزم و مکلف به رعایت قانون هستیم.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، ظهر امروزمسوولان و روسای ادارات گچساران از امکانات دولتی در انتخابات استفاده نکنند/گرانی بازار گچساران و فرماندار نشست شورای اداری با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورا در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست علی خوانپایه اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشت به تنهایی اداره صنعت و تعزیرات نمی ‌توانند بازار را تنظیم کنند.

وی با بیان اینکه رضایت‌مندی مردم بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: تنظیم بازار به تنهایی میسر نیست و لزوم همکاری همه ادارات و مشارکت مردمی را می‌طلبد.

فرماندار گچساران ادامه داد: گرانی در بازار یک سوی موضوع و گران فروشی در سویی دیگر که نیاز به بررسی دارد.

خوانپایه با اشاره به اینکه روسای مربوطه به گونه‌ای عمل کنند که رضایتمندی شهروندان جلب شود، بیان کرد:با توجه به وجود محلات فقیرنشین در این شهرستان مستلزم رعایت و تعدیل قیمت در بازار است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه در ۲ سال اخیر شرایط اقتصادی زیادی بر جامعه روا شده که در این زمینه نبایستی دشمن را همراهی کرد، عنوان کرد: اگر توجه به این موضوعات نداشته باشیم قطع یقین لطمات زیادی از بیرون به کشور وارد خواهد شد.

وی در ادامه به انتخابات در سالجاری اشاره کرد و گفت: حفظ و صیانت از بیت المال در دستور کار مدیران قرار گیرد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه مسوولان و روسای ادارات از امکانات دولتی و از وقتی که برای مردم است استفاده نکنند، افزود: همه ما ملزم و مکلف به رعایت قانون هستیم.

خوانپایه ادامه داد: توصیه ما این است که همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای امنیتی و نظارتی این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه اگر ما به عنوان هیئت اجرایی و مسوول برگزاری انتخاب در شهرستان هستیم بایستی یک انتخابات بانشاط،مشارکت حداکثری و سلامت برگزار کنیم.

بالاترین مقام اجرایی گچساران در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت در شهریور ماه اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های افتتاحیه و کلنگ‌زنی ادارات خود را به فرمانداری اعلام کنند.

خوانپایه ادامه داد: خدمات خوبی در سطح شهرستان درحال انجام است و نیاز به اطلاع رسانی دارد.

وی افزود: باتوجه به مشکلات اقتصادی دولت کمر همت بسته و به عمرانی و آبادانی می‌پردازد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه کشت تابستانه در این شهرستان در برخی مناطق به اتمام و برخی در حال انجام است، است، ابراز کرد: بخشی عمده‌ای از درآمد مردم در حوزه کشاورزی که مستلزم توجه مسوولان در جهت برطرف کردن مشکلات در جهت تامین آب باشد.

خوانپایه ادامه داد: در این فصل از سال که شرایط خاص وجود دارد گچساران در زمینه تامین آب شرب و قطعی برق کمترین اتفاق رخ داده است.

وی در ادامه به موضوع آتش سوزی‌ها که به مزارع وارد شده اشاره کرد و افزود: در این زمینه مکاتباتی با استانداری انجام شده و تلاش شده که این خسارات جبران شود.

فرماندار گچساران اظهار کرد: موضوع دیگر اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی است که انتظار می‌رود دستگاه های اجرایی اگر اختلاف نظری دارند فی مابین خود مشکل مرتفع و به فرمانداری و یا دادگستری کشانده نشود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی از اختلافات پیشگیری کنند و اجازه ندهند مشکلات کوچک به بحران تبدیل شود.

خوانپایه با اشاره به رسیدگی به وضعیت کارگران گفت: مسوولان مربوطه در حوزه کارگری مشکلات را به جد مرتفع کنند و حق و حقوق کارگران به موقعه پرداخت شود چرا که اگر یک ماه حقوق ما به تعویق افتد با مشکلات مواجه خواهیم شد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در حوزه شهرداری مشکلاتی وجود دارد ، خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران امسال از اعتبارات خوبی برخوردار است وجژ استثنا است که می‌طلبد نظارت خوبی بر پروژه ها انجام گیرد.

خوانپایه ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبارات خوبی در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار می‌گیرد می‌طلبدکه کیفیت و کمیت در نظر گرفته شود و از هدررفت بیت المال جلوگیری کنیم.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان ابراز کرد: اعتباری به‌ عنوان تامین و تجهیز در سالجاری لحاظ شد که انتظار می‌رود روسای دستگاه اجرایی خود به این موضوع ورود کنند.

خوانپایه خاطرنشان کرد: شهرستان از منابع مالی خوبی برخوردار است و می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی که اعتبارات بسیاری در اختیار آنها قرار می‌گیرد نسبت به اجرای پروژه ها حساسیت به خرج دهند.

وی تصریح کرد: از سال آینده اعتباری برای تامین و تجهیز ادارات تخصیص داده نمی‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.