کد خبر : 36564
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 - 20:34

افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در گچساران

افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در گچساران

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان گفت: نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری در دوگنبدان ۱۰ درصد افزایش یافت.

آوای جنوب
مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان گفت: نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری در دوگنبدان ۱۰ درصد افزایش یافت.

سید نوید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد:  نرخ کرایه  تاکسی‌های  درون شهر دوگنبدان  ۱۰ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدانافزود: این نرخ افزایش ۱۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری و آژانس‌های تلفنی و بی‌سیم  در سطح شهر تا شعاع ۲۰ کیلومتر با همان افزایش نرخ کرایه ۱۰ درصدی را شامل می‌شود.

 وی با بیان اینکه برای افزایش نرخ کرایه  تاکسی‌ها، نرخ  ۲۰ درصدی پیشنهادی به شورای اسلامی شهر ارجاع داده شده که پس از تصویب شورای شهر و تایید در نشست انطباق به تایید فرماندار شهرستان نرخ تایید شده ۱۰ درصد است که از سوی تاکسیرانی این شهرستان به تاکسی داران  ابلاغ  شد.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان  ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان گچساران حدود ۱۳۰۰ تاکسی‌ تلفنی، بی‌سیم، آژانس و  تاکسی‌های کددار شخصی و رسمی  وجود دارد که کار جابه جایی مسافر درون شهری را انجام می‌دهند.

حسینی اذعان کرد: روزانه ۳۰ هزار مسافر به وسیله  تاکسی‌ تلفنی، بی‌سیم، آژانس و  تاکسی‌های کددار شخصی و رسمی کار حمل و نقل مسافران گچسارانی را بر عهده دارند.

 وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر دوگنبدان وجود دارد، ابراز کرد: در حال حاضر از مجموع این تعداد ۲۷۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

حسینی با اشاره به بیمه رانندگان تاکسی‌های درون شهری دوگنبدان گفت:  هم اکنون تعداد ۲۵۰ راننده تاکسی درون شهری دوگنبدان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان خاطرنشان کرد:  درسالجاری ۲ اولویت در ستاد مدیریت حمل و نقل شهرستان  در زمینه نوسازی حمل و نقل عمومی  و واگذاری  آن به بخش خصوصی در امر نوسازی  در دستور کار قرار گرفته که ه این موضوع هم اکنون  با جدیت در حال پیگیری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.