کد خبر : 34472
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 8:47

بازدید و سرکشی شبانه شهردار از محله‌های دوگنبدان/به عنوان فرزند این شهر خود را خادم شما مردم می‌دانم+تصاویر

بازدید و سرکشی شبانه شهردار از محله‌های دوگنبدان/به عنوان فرزند این شهر خود را خادم شما مردم می‌دانم+تصاویر

شهردار دوگنبدان در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم، شبانه از برخی محله‌های این شهر بازدید کرد.

آوای جنوب
شهردار دوگنبدان در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم، شبانه از برخی محله‌های این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امشب در طی تماس تلفنی شهروندان گچساران با خبرنگار فارس  مبنی بر اینکه  نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها  توسط نیروهای  شهرداری آتش زده شده است، خبرنگار فارس در سریعترین زمان این موضوع را با شهردار و مشاور ایشان اطلاع داد.

 دکتر مسعود ظفری در تماس خود بیان کرد: هم اکنون در شهرداری هستم و تا دقایقی دیگر خود را به محل مورد نظر خواهم رساند.

بر اساس این گزارش، چیزی حدود ۱۵ دقیقه بعد شهردار دوگنبدان در محل حاضر و در همان بدو ورودش از اهالی محل که حضور داشتند و بوی دود آتش آنها را اذیت می‌کرد، عذرخواهی کرد.

وی ادامه داد: همواره به عنوان فرزند این شهر خود را خادم شما مردم می‌دانم و در تمام شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

شهردار دوگنبدان اذعان کرد: خدمت به مردم یک افتخار است و مجموعه شهرداری باید به این نکته واقف باشند که همه ما شهروند همین شهر هستیم و باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم به طور شایسته در خدمت مردم گچساران باشیم.

ظفری افزود: امیدواریم، بتوانیم با کمک مردم در جهت خدمت به آنها گام‌های بلندی را بر داریم و در این راه از هر کاری که در جهت رفاه، آسایش و رضایت مردم باشد دریغ نخواهیم کرد.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر در حال عقد قرار داد جدید خدماتی هستیم و در روزهای آینده نهایی خواهد شد، عنوان کرد:  انتظارمان از مردم این است به ما کمک کنند و محله‌های نوساز و در دست اقدام نخاله‌های ساختمانی را  در آن مکان رها نکنند.

بر اساس این گزارش، پس از حضور شهردار و تماس ایشان با نیروهای خدماتی جمع آوری زباله  موضوع پیگیر شد و دقایقی بعد پرسنل مجموعه خدمات شهری در محل مورد نظر حضور یافتند و شروع به پاک‌سازی محله کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.