کد خبر : 34448
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 - 8:37

فتاح محمدی: قطعا در بدنه مدیریتی استان تغییر و تحولات دیگری رخ خواهد داد/ نمره قبولی به فرمانداران استان

فتاح محمدی: قطعا در بدنه مدیریتی استان تغییر و تحولات دیگری رخ خواهد داد/ نمره قبولی به فرمانداران استان

معاون سیاسی امنیتی پیشین استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تغییر و تحولات در استانداری استان و تغییر برخی مدیران واکنش نشان داد و به ارایه مطالبی در این زمینه پرداخت.

آوای جنوب
معاون سیاسی امنیتی پیشین استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تغییر و تحولات در استانداری استان و تغییر برخی مدیران واکنش نشان داد و به ارایه مطالبی در این زمینه پرداخت.

فتاح محمدی در گفت و گو با این پایگاه خبری به تغییر و تحولات توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد در استان اشاره کرد و افزود: تغییر و تحول امری طبیعی است و هر مدیری در هر دستگاه و جایگاهی ارزیابی از حوزه مدیریتی دارد و باتوجه به سیاست ها و برنامه ریزی باید ارزیابی کند و مدیرانی که اعتمادش را جلب می کنند و در راستای سیاست هایش هماهنگی لازم را داشته باشند به کار گیرد و از این مدیران استفاده کند.

وی بیان کرد: تغییر و تحول براساس روابط دیپلماتیک و توجه به شرایط افراد و بارعایت ضوابط، مقررات ،صلاحیت ها و اختیاراتی که مسئول مستقیم دارد انجام می شود و این اختیار را مسئول هراستان یا هر اداره کل یا حتی کشور دارد که تصمیم بگیرد.

محمدی اظهارکرد: چیزی که مردم انتظار دارند خدمت گزاری و پاسخگویی مسئولان و ارتقای خدمات به آنهاست که مدیران هر دستگاه با توجه به ضوابط و مقررات و صلاحیت هر شخص تعیین می شوند تا این خدمات به نحو بهتری در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی پیشین استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتصاب مدیران تازه نفس منجر به کارامدی سیستم و بهره وری شده و کار و خدمت را افزایش می هد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازهم شاهد تغییر و تحول در استانداری کهگیلویه و بویراحد خواهیم بود نیز گفت: این سوال را باید از خود استاندار پرسید اما قطعا در بدنه مدیریتی استان تغییر و تحولات دیگری رخ خواهد داد.

محمدی در پاسخ به این سوال که از عملکرد فرمانداران دولت یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد رضایت دارید و از ۱۰۰ نمره چه نمره ای به آنها میدهید نیز گفت: میزان نمره را باتوجه به برخی مسائل نمی توانم عنوان کنم اما به طور کلی به عملکرد فرمانداران استان نمره قبولی می دهم.

معاون پیشین سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که عملکرد مدیران استان را در چهار سال گذشته چطور ارزیابی می کنید نیز گفت: طبیعتا هر مدیری در هر دستگاهی باشد ممکن است انتقادهایی به عملکرد وی وجود داشته باشد اما باید نظارت بیشتری صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: باید برای مدیران دوره های آموزشی برگزار کرد تا نقاط ضعف آنها برطرف شود .

محمدی به این بیانات حضرت امام خمینی (ره) که ” همه ما خدمت گزار مردم هستیم و مملکت ما احتیاج به خدمت گزار دارد” اشاره کرد و گفت: مدیران باید نگاه عام داشته باشند و همه مردم را ببینند و با رعایت ضوابط قانونی در پیگیری ، ارتباط و توزیع اعتبارات مناطق مختلف را مدنظر داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.