کد خبر : 34250
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 14:53

هدیه سپاه به مردم گچساران/اجرای ۳۰ پروژه محرومیت زدایی در مناطق کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه فتح

هدیه سپاه به مردم گچساران/اجرای ۳۰ پروژه محرومیت زدایی در مناطق کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه فتح

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: به مناسبت هفته بسیج دو طرح ورزشی و فرهنگی با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در گچساران افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: به مناسبت هفته بسیج دو طرح ورزشی و فرهنگی با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در گچساران افتتاح شد.

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در مراسمی با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار سیدعلی اصغر نورایی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران،عبدالرحیم رحیمی فرماندار، امام جمعه شهرستان و برخی از روسای ادارات گچساران  دو طرح ورزشی و فرهنگی در گچساران به بهره برداری رسید.

 در این آیین سرهنگ علی اصغر نورایی نسب در  افتتاح دو طرح فرهنگی و ورزشی در گچساران اظهار کرد:  با همکاری و تعاملات فرماندار گچسارن و روسای ادارات و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدامروز شاهد افتتاح  دو پروژه فرهنگی و ورزشی در این شهرستان هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد:  این  دو طرح با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مناسبت هفته بسیج  افتتاح شد.
وی با اشاره به استخر شهدای بسیج  تصریح کرد: استخر شهدای بسیج به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با اعتباری به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال امروز در گچساران به بهره برداری رسیده است.
نورایی نسب عنوان کرد: این طرح شامل حوضچه استخربا مساحت ۳۲۵ متر مربع و آبگیری ۸۵۳ متر مکعب، سونای خشک، جکوزی آب سرد و گرم است.
وی  با اشاره به همکاری ادارات در زمینه راه‌اندازی استخر شهدای بسیج گفت: برای تهیه آب این استخر ۸۰۰ متر لوله گذاری توسط آبفای شهری گچساران انجام شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  گچساران خاطرنشان کرد:  همچنین یک  طرح فرهنگی دیگر، تلویزیون شهری گچساران با اعتباری افزون بر۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با هدف تبلیغات بسیج در شهرستان و مراسمات بسیج و اعیاد مذهبی  راه اندازی شده است.
نورایی نسب خاطرنشان کرد:  بسیج همواره در  راستای رفاه حال مردم و توسعه و محرومیت زدایی از مناطق محروم همواره  گام برداشته است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
اجرای ۳۰ پروژه محرومیت زدایی در مناطق کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای ۳۰ پروژه محرومیت زدایی در مناطق کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سپاه فتح استان برای سالجاری است.

به مناسبت هفته بسیج  پیش از ظهر امروز دو طرح فرهنگی و ورزشی با حضور  فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و مسوولان شهرستانی  در گچساران افتتاح شد.

در این آیین سردار یدالله بوعلی اظهار کرد:  استخر شهرستان گچساران یکی از پروژه‌های هفت گانه استخرهای سرپوشیده کهگیلویه و بویراحمد است که امروز به همت مسوولان در این شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه رویکرد بسیج در استان یک رویکرد جهادی است، افزود: وجه تمایز بسیج با دیگر ادارات این است که بسیج در هر عرصه‌هایی که امکان ورود داشته باشد با تشکیل حلقه‌ها دریغ نخواهد کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  اگر امروز در حوزه فرهنگی و ورزشی کاری صورت می‌گیرد این کاریک  زیر ساخت عمومی برای همگان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز دو طرح فرهنگی و ورزشی در شهرستان گچساران با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان گچساران افتتاح شده است، بیان کرد: بخش عظیمی از این پروژه‌ها توسط رایزنی و تلاش به پروژه‌های این استان اضافه شده است.

سردار بوعلی گفت: پروژه‌هایی که با مصوبه بسیج، ملی و استانی با محوریت محروم‌زدایی است از دیگر برنامه‌های سپاه است که در این استان با تلاش سپاه بیش از ۲۰ میلیارد تومان پروژه برای سالجاری در حال افتتاح است.

وی با بیان اینکه در شهرستان گچساران پروژه‌های متعددی شامل افتتاح استخر، کشاورزی، احداث درمانگاه و حسینه‌ها  در حال احداث و بهره‌برداری است، عنوان کرد: تاپایان سالجاری بیش از ۳۰ پروژه محرومیت زدایی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد.

بوعلی با بیان اینکه پروژه‌های آماده بهره‌برداری در استان مانند خانه عالم، راه روستایی، پل و دیگر پروژه‌های در دست اجرا است،  گفت: جذب اعتبارات این پروژه ها از بخش اعتبارات محرومیت زدایی سپاه صورت گرفته است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاط نشان کرد: پروژه استخر سرپوشیده شهرستان گچساران بیش از ۴۰ میلیارد ریال ارزش اعتباری آن بوده که با همکاری برخی از نهادها و مسوولان این شهرستان با ۲۲ میلیارد ریال تکیمل شده است.

وی  ابراز کرد: پروژه استخر شهدای بسیج جز هفت استخری است که در استان امروز افتتاح شد.
سردار بوعلی بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های برنامه ششم بوده که به دلیل اتمام برنامه پنجم توانستیم آن را تأمین اعتبار و تکمیل کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این ارگان در بعدهای مختلف در راستای توسعه کهگیلویه و بویراحمد به جد تلاش می کند.

سردار بوعلی تاکید کرد: تلاش می‌شود تا زیر ساختهای مناسب را در پروزه های عمرانی و اقتصادی که مردم بتوانند از آنها استفاده کنند را انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین  احداث درمانگاه تخصصی بسیج در گچساران در دست اجراست.

تصاویر تکمیلی:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.