کد خبر : 34010
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1396 - 16:25

سفارش ساخت دوهزار قلم کالا به ارزش۲۵۰میلیارد ریال به سازندگان داخلی

سفارش ساخت دوهزار قلم کالا به ارزش۲۵۰میلیارد ریال به سازندگان داخلی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت میدان نفتی شرکت از ساخت دوهزار قلم کالا به ارزش بیش از دویست و پنجاه میلیارد ریال به سفارش این شرکت به سازندگان داخلی در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در این شرکت خبر داد.

آوای جنوب
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از ساخت دوهزار قلم کالا به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال به سفارش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به سازندگان داخلی در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در این شرکت خبر داد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از نهمین نمایشگاه  تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت میدان نفتی  شرکت از ساخت دوهزار قلم کالا به ارزش بیش از دویست و پنجاه میلیارد ریال به سفارش این شرکت به سازندگان داخلی در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در این شرکت خبر داد.

بر اساس این گزارش،  مهندس هوشنگ صیدالی، در بازدید از  نهمین نمایشگاه نفت اهواز در تشریح این اقدام گفت: این اقلام سال گذشته در قالب ۷۰۰ درخواست از ادارات مختلف توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده است.

وی یادآور شد: ساخت این تعداد اقلام جدا از ساخت ۱۲۰ مجموعه اقلام صنعتی مورد نیاز نگهداری و تعمیرات این شرکت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: در همین راستا سال گذشته صرفه جویی۲۱میلیارد ریالی در کارگاه مرکزی نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام گرفته است.

صیدالی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال ۹۶ نیز با قراردادهایی که از سوی این شرکت با سازندگان و تولیدکنندگان داخلی منعقد شده است بیش از ۶۰۰  قلم کالای مورد نیاز گچساران به ارزش یک صد میلیارد ریال منعقد شده است.

وی حمایت از سازندگان و تولید کنندگان داخلی و توانمند سازی آنها را در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، ضروری دانست و  گفت: نمایشگاه های نفت و گاز فرصت خوبی برای شناسایی شرکت‌های توانمند است.

مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: این شرکت با هدف استفاده مطلوب از منابع مالی، کاهش هزینه‌ها، ارتقاء توان و سرعت تأمین کالا واتخاذ رویکرد حمایت از تولیدات داخلی، بهبود سطح سرویس دهی وجلب رضایت مشتریان، متقاضیان کالا، جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و افزایش ضریب ایمنی کارکنان، بهره‌‌گیری از فناوری‌های روز اطلاعات و ارتباطات را در جهت تحقق اهداف کلان  شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب سر لوحه اهم وظایف خود قرار داده است.

 صیدالی با بیان این که نهمین نمایشگاه نفت مناطق نفت خیز جنوب در حالی برگزاری است که شاهد تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده حداکثری از توان داخلی هستیم ، اظهار کرد: همواره فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه استفاده از توان داخلی سرلوحه صنعت نفت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نهمین نمایشگاه نفت اهواز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود بعد از نمایشگاه تعاملات سازنده‌ای با شرکت های جدید در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی آغاز کنیم.

عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با ۵۴۸۸۴ مورد فعالیت های تعمیراتی و پیشگیرانه در نفت و گاز گچساران

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ۵۴۸۸۴ مورد فعالیت های تعمیراتی ، اصلاحیه تعمیر کلی و غیر مترقبه و پیشگیرانه در این شرکت در سال ۹۵ خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ، مهندس هوشنگ صیدالی در نشست خبری در نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان اظهار داشت : ۵۴۸۸۴ درخواست کار تعمیراتی اعم از پیشگیرانه ، اصلاحیه ، تعمیر کلی و غیر مترقبه در اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام شده است.

  وی با بیان اینکه انجام کارهای تعمیراتی و اصلاحیه ها نقش مؤثری در اقتصاد مقاومتی ، تولید و حفظ محیط زیست پیرامون تأسیسات نفتی داشته است گفت : در همین راستا ۹۹۴ مورد اصلاحیه در واحدهای مختلف انجام و تعداد ۲۶۳ مورد درخواست نیز توسط نظام مشارکت و مهندسی سیستم ها و بهره وری به این اداره ارجاع شده است .

صیدالی افزود : در سال جاری نیز ارتقاء سیستم کنترل توربین TD نیروگاه برق گوره ، ارتقاء سیستم آنتی سرج توربین های ردیف C-۲۰۱,۲۰۳ تقویت گاز بی بی حکیمه ۲ وتوربو کمپرسورهای ۴۰۱ و ۴۰۳        رگ سفید ۲ همچنین ارتقاء سیستم F&G تلمبه خانه گوره و تهیه یدکی سیستم مانیتورینگ توربین ها و نم زدای کارخانه گاز مایع ۹۰۰ پازنان ۲ در دست اقدام می باشد .

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود : انجام تعمیرات اساسی بهره برداری نرگسی ، تقویت گاز بی بی حکیمه ۱و۲ و تقویت گاز رگ سفید ۲ و کارخانه گاز مایع ۹۰۰ پازنان ۲ در بخش های مختلف نظیر برق ، ابزار دقیق ، بخشی از مکانیک رله های حفاظتی و تعمیرات کلی مکانیک در این شرکت موجب جلوگیری از خروج ارز و حمایت از صنایع شرکت های ایرانی شده است .

وی با بیان اینکه این اداره موفق به تعمیر انواع روتور و درپوش الکتروموتور و بازسازی نشیمن گاه و بیرینگ به تعداد ۲۵۰ مورد شده است از ساخت ۱۴۰ عدد انواع صفحه کاهنده فشار (اورفیس) در سایزهای مختلف و تعمیر جوش آور گلایکول فشار ضعیف ۱ ، ساخت نم گیر و صفحات محافظ نم گیرهای مخزن              V-۳۰۲-۱۲ مجتمع گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ و تجهیز ادوات مخابراتی بر روی مینی بوس بحران در کارگاه مرکزیگچساران خبر داد .

 صیدالی در ادامه به ساخت بیش از ۴۵۰ مورد قطعات مورد نیاز توربین های ورکسپور ، کلارک ، سولار ، رستون ، رولزرویس شامل نشت بندهای تفلونی ، بوش و چرخ دنده ها اشاره کرد .

 وی انجام اصلاحیه های مختلف نظیر تلمبه های جدید بر روی بسته مواد شیمیایی ضد رسوب واحد نمک زدایی ، اصلاحیه تعویض لوله ، تعمیر ۱۱۰ دستگاه شیرآلات متنوع فرآیندی در سایزها و نمونه های مختلف را از دیگر نقاط قوت کارکنان اداره نگهداری و تعمیرات صنعت نفت گچساران عنوان و بیان کرد : فرآیند این عملیاتها در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید نامگذاری شده است نقش بی بدیلی نیز در تولید نفت و گاز داشته است .

هوشنگ صیدالی اظهار داشت : در شش ماهه نخست امسال نیز ۴۴۱۰۶ فقره درخواست کار تعمیراتی اعم از پیشگیرانه ، اصلاحیه ، تعمیر کلی و غیر مترقبه در اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گجساران انجام شده است .

وی در ادامه با تقدیر از کارکنان این شرکت خاطرنشان کرد:تمامی این عوامل موجب شد که شرکت نفت گچساران به تحقق ۱۰۱٫۵ درصدی تولید برسد.

مدیرعامل نفت گچساران در خصوص نمایشگاه نفت نیز ابراز کرد: نمایشگاهنفت فرصت مناسبی برای آَشنایی و همکاری با شرکت های داخلی است و بی شک تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را نیز فراهم می کند

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.