کد خبر : 33476
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 - 9:54

تن نحیف استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد توان کشمکش سیاسی ندارد/دیگران فرصت را از ما نگیرند

تن نحیف استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد توان کشمکش سیاسی ندارد/دیگران فرصت را از ما نگیرند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تن استان‌هایی مثل ما که نحیف است توان کشمکش‌های سیاسی را ندارد و به همین خاطر نباید اجازه دهیم که دیگران فرصت را از ما بگیرند.

آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تن استان‌هایی مثل ما که نحیف است توان کشمکش‌های سیاسی را ندارد و به همین خاطر نباید اجازه دهیم که دیگران فرصت را از ما بگیرند.

علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز کاری خود به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین روز بازگشایی مدارس در گلزار شهدای شهر یاسوج حاضر شد و با آرمان‌های شهدا میثاق بست.

به گزارش فارس احمدی سپس در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و پاسخگوی سوالات آن‌ها در زمینه‌های مختلف بود که وی ابتدا درون‌زایی را دوای درد مشکلات استان دانست و گفت: باید از منابع مادی و انسانی استان به خوبی استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم از منابع استان و فرزندان توسعه یافته آن برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنیم.

این مسؤول در ادامه افزود: باید با نگاه به درون استان نقاط قوت خود را شناسایی کرده و آن‌ها را برای توسعه بسیج کنیم و سپس نقاط ضعف را احصا کرده و در پی رفع آن‌ها باشیم.

این مسؤول ارشد اجرایی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: متأسفانه یکی از مشکلات ر کشور و در استان‌هایی مثل ما طرح‌های عمرانی نیمه تمام است که به دلیل محدودیت مالی و منابع تاکنون بی‌سرانجام بوده‌اند و باید فکری به حال آن‌ها کنیم.

احمدی در ادامه افزود: از مشکلات دیگر استان بحث بیکاری است که برای چاره جویی آن باید قبل از هر چیز مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را برطرف کنیم تا کار و تولید ایجاد شود.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوعات اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: نباید از این موضوعات غافل شویم چرا که حوزه فرهنگ پیش نیاز و زیر ساخت اصلی همه حوزه‌های دیگر است.

مهم‌ترین بخش سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع اصحاب رسانه مربوط به آرامش در استان بود که احمدی اظهار کرد: تن استان‌هایی مثل ما که نحیف است توان کشمکش‌های سیاسی را ندارد و به همین خاطر نباید اجازه دهیم که دیگران فرصت را از ما بگیرند و لذا باید همه توان محدود خود را صرف خدمت کنیم و همه از جمله اصحاب رسانه در این راه باید کمک کار ما باشند.

احمدی در پاسخ به این گفته خبرنگار فارس که نشان دادید استاندار رسانه‌ای هستید اظهار کرد: از توان شما استفاده می‌کنیم و گزارش‌های دو سه ماه یک بار در مورد اقدامات به شما خواهیم داد.

ادای احترام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مقام شامخ شهدا در اولین روز کاری
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز کاری خود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 علی‌محمد احمدی صبح امروز در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج به شهدای این شهر ادای احترام کرد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که شهدا با جانفشانی و رشادت و ایثار از جان خود گذشتند، گفت: شهدا با خلوص نیت و بدون چشم داشت به زرق و برق دنیا تنها با هدف پاسداری از ناموس و کشور خود پای در عرصه‌های نبرد با دشمن نهادند.

احمدی با بیان این‌که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۸۰۸ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلام کرده است.

بوی با اشاره به ظرفیت بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه‌ها گفت: در بحث اقتصادی باید کاری جهادی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.