آوای جنوب

زينل زاده خبر داد

اختصاص بیش از ۸ میلیارد تومان برای اجرای هفت طرح عمرانی در بافت فرسوده دوگنبدان

شهردار دوگنبدان ادامه داد: خوشبختانه با توجه به حساسیت موضوع نوسازی و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان طی
شهردار دوگنبدان از اختصاص مبلغ ۸ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان برای اجرای هفت طرح عمرانی در بافت فرسوده دوگنبدان خبر داد.

اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: در دومین جلسه  بازآفرینی شهری و پیرامون مطالعاتی که در بافت فرسوده دوگنبدان با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، مبلغ ۸ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان برای اجرای هفت طرح در بافت فرسوده دوگنبدان اختصاص داده شد.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: خوشبختانه با توجه به حساسیت موضوع نوسازی و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان طی هفته‌های آینده پیمانکار این پروژه‌ها انتخاب خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به احداث یک باب مدرسه در بافت فرسوده دوگنبدان اذعان کرد: یک باب مدرسه ابتدایی با اعتباری به مبلغ یک میلیارد تومان در بافت فرسوده دوگنبدان احداث خواهد شد.

زینل‌زاده تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های در دست اقدام در بافت فرسوده احداث پایگاه سلامت بهداشت با اعتباری به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، احداث یک باب کتابخانه عمومی در محله رادک به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان است.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: همچنین احداث یک مرکز فرهنگی و هنری به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان درمحله لبنان، احداث یک پارک به مبلغ یک میلیارد تومان از پروژه‌های در دست اقدام در بافت فرسوده دوگنبدان است.

وی همچنین به احداث پل در بین محله‌ گفت: احداث یک پل بین محله سادات و پربالی به مبلغ ۵۶۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های  در دست اقدام در بافت فرسوده دوگنبدان است.

زینل‌زاده ابراز کرد: همچنین ساماندهی و مبلمان خیابان بلادیان توسط راه و شهرسازی و شرکت عمران و بهسازی پس از انتخاب پیمانکار آغاز به کار خواهد شد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به بازگشایی رینگ معابر در بافت فرسوده دوگنبدان گفت: همچنین طی یک ماه اخیر جهت بازگشایی رینگ معابر بافت فرسوده دوگنبدان شهرداری دوگنبدان اقدام به خرید یک صد واحد مسکونی در محله‌های پربالی، سعدی یک  و سادات کرده  و همچنین تعداد ۸ واحد مسکونی که در این مسیر واقع شده، عقب نشینی خواهند کرد.

وی با اشاره به تعداد ۱۰۸ واحدمسکونی خریداری شده و عقب نشینی در محلات بافت فرسوده دوگنبدان اظهار کرد: مبلغ ۵ میلیارد تومان به این کار اختصاص داده شده است.

زینل زاده در ادامه با تشکر از برخی شهروندان که در فروش واحدهای مسکونی خود که در رینگ بازگشایی معابر قرار گرفته، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از شهروندان ساکن در بافت فرسوده دوگنبدان که واحدهای مسکونی آنها در بازگشایی رینگ معابر قرار گرفته همکاری با شهرداری ندارد و در این خصوص پیگیری قضایی جهت اعمال قانون و خرید واحدهای مسکونی صورت خواهد گرفت.

رونق معیشت و کاهش جرائم با نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان
فرماندار گچساران گفت: روند نوسازی و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان علاوه بر ارتقا اقتصاد در آن محلات موجب کاهش جرائم در این مناطق می‌شود.

عبدالرحیم  رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص بازآفرینی شهری در بافت فرسوده دوگنبدان اظهار کرد: در برنامه پیش‌بینی شده برای نوسازی و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان سالانه یک هزار واحد در این شهر بازسازی و نوسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از پنج و هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در محله‌های بافت فرسوده دوگنبدان واقع شده بیان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ واحد جهت انجام عملیات نوسازی برای گرفتن مجوز تخریب و پروانه ساخت به شهرداری دوگنبدان ارجاع داده شده است.

رحیمی ادامه داد: از این مجموع تاکنون تعداد  ۹۵۰ واحد مشغول به بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خود در بافت فرسوده دوگنبدان هستند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران تصریح کرد: با توجه به بازدیدهایی که در این محلات صورت می‌گیرد روند بازسازی بافت فرسوده تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به بیشترین استقبال برای بازسازی از بافت فرسوده دوگنبدان در محله سادات و رادک گچساران صورت گرفته، عنوان کرد: محله‌های کیامرثی و لبنان به دلیل کم عرض بودن برخی از خیابان‌ها و قرار گرفتن برخی از واحدهای مسکونی در رینگ بازگشایی معابر روند بازسازی و نوسازی در این محلات به کندی صورت گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ واحد مسکونی در رینگ بازگشایی معابر قرار گرفته، اذعان کرد: برای بازگشایی رینگ معابر در این محلات مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده که در حال حاضر تعداد ۲۲ واحد به مبلغ ۹۶۰ میلیون تومان برای بازگشایی معابر و سهولت تردد در این بافت خریداری شده است.

وی با اشاره به بازسازی و نوسازی در محلات بافت فرسوده دوگنبدان خاطرنشان کرد: روند نوسازی و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان علاوه بر ارتقا اقتصاد در آن محلات موجب کاهش جرائم در این مناطق می‌شود.

رحیمی ادامه داد: بازسازی محلات بافت فرسوده دوگنبدان موجب به وجود آمدن محیطی سالم و پرنشاط برای ساکنان آن بافت خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president