کد خبر : 31051
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 2:20

سید محمد موحد در جمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در یاسوج سخنرانی می‌کند/جواب موحد به زارعی در یاسوج !

سید محمد موحد در جمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در یاسوج سخنرانی می‌کند/جواب موحد به زارعی در یاسوج !

عصر شنبه غلام محمد زارعی نماینده ی مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به حوزه ی کهگیلویه رفت و در شهرستان چرام به حمایت از حسن روحانی سخنرانی کرد .

آوای جنوب

صبح یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت و مقابل ستاد حجت‌الاسلام رئیسی، حجت‌الاسلام محمد موحد به حمایت از سید ابراهیم رئیسی در یاسوج سخنرانی می‌کند.

صبح یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت و از ساعت ۶ عصر مقابل ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در یاسوج واقع در نبش شاهد ۲۵ سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده ۵ دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت نیز حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی میهمان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلای بزرگ شهر یاسوج از ساعت ۱۰ صبح است.

جواب موحد به زارعی !

 عصر شنبه غلام محمد زارعی نماینده ی مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به حوزه ی کهگیلویه رفت و در شهرستان چرام به حمایت از حسن روحانی سخنرانی کرد . سید محمد موحد هم بنا بر خبرهای منتشره فردا به یاسوج می رود تا در حمایت از سید ابراهیم رئیسی سخنرانی کند.
بنا بر این گزارش  یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت و از ساعت ۶ عصر مقابل ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در یاسوج واقع در نبش شاهد ۲۵ سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده ۵ دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.