کد خبر : 30092
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1396 - 15:59

فرماندار گچساران: گزارشی از فوت مصدومان آتش‌سوزی امروز گچساران نداشته‌ایم

فرماندار گچساران: گزارشی از فوت مصدومان آتش‌سوزی امروز گچساران نداشته‌ایم

فرماندار گچساران گفت: گزارشی از فوت مصدومان آتش‌سوزی امروز گچساران نداشته‌ایم.

فرماندار گچساران گفت: گزارشی از فوت مصدومان آتش‌سوزی امروز گچساران نداشته‌ایم.

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حادثه انفجار یک باب منزل مسکونی در محله لبنان گچساران که صبح امروز رخ داد، اظهار کرد: در این حادثه ۵ مرد و یک زن دچار حادثه سوختگی شدید شدند.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ کدام از این حادثه‌دیدگان فوت نکرده‌اند.

رحیمی با تقدیر و تشکر از انجامات انجام شده توسط متولیان امر در این شهرستان تصریح کرد: جا دارد از پرسنل بیمارستان شهید رجایی و اورژانس ۱۱۵ گچساران و آتش نشانی و آمبولانس بیمارستان نفت تقدیر و تشکر به عمل آورم که امروز در سریعترین زمان ممکن وارد عمل شده و اقدامات عاجل را انجام داده‌اند.

فرماندار گچساران اذعان کرد: انجام این عملیات با این سرعت نتیجه انجام مانورهای عملیاتی در این شهرستان است که شاهد بودیم در حادثه امروز در سریعترین زمان ممکن ارتباطات چندگانه برقرار شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده دو نفر از مصدومین به وسیله بالگرد و آمبولانس به یاسوج، دو نفر دیگر از طریق آمبولانس به شهرستان گناوه اعزام شده‌اند.

رحیمی ابراز کرد: با هماهنگی به عمل آمده با استان فارس بالگرد استان فارس در سریعترین زمان ممکن به گچساران آمده و در اعزام دو مصدوم دیگر به شیراز با ما همکاری لازم را به عمل آورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی خنجری شنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۱۲

با سلام به نمایندگی از طرف خانواده خنجری از زحمات دلیر مرد توانا که از بدو حادثه دلخراش تا پایان این حادثه در صحنه حضوری موثر داشتند با مدیریت قوی خود توان ای صبوری بی باکی خود رابه تصویر همگان بازماندگان حادثه نشان داد که مر هی بود بر دلهای داغدیده مان خدا پشت پناهت مرد علم ای کاش مسوولان استان از فرماندار عزیز گچساران یاد بگیرند شر ف انسانیت تا مردم قدردان زحمات باشند واماندن پشت درهای بسته منتظر جلسات الکی آفرین ضد آفرین به حرکت انساندوستانه فرماندار شریف گچساران از طرف خانواده خنجری