کد خبر : 29995
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 20:06

فرماندار گچساران: کاندیداهای ریاست جمهوری از هر طیف و سلیقه‌ای که از فیلتر شورای نگهبان رد شوند برای ما قابل احترام هستند

فرماندار گچساران: کاندیداهای ریاست جمهوری از هر طیف و سلیقه‌ای که از فیلتر شورای نگهبان رد شوند برای ما قابل احترام هستند

فرماندار گچساران گفت: همه از جمله مسؤولان و مشاوران در ایجاد شور انتخاباتی وظیفه دارند.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست با مشاوران خود در حوز‌ه‌های مختلف طی سخنانی اهمیت بحث مشاوران و مشاوره‌ دادن در حوزه‌های مختلف را برای خدمات‌رسانی مهم ارزیابی کرد.

آوای جنوب؛

رحیمی هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی در تحقق شعار سال و ارائه‌ راهکارها و پیشنهادها جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم بیان کرد.

وی با بیان این مطلب که در دین اسلام نیز به مشورت دادن و مشورت گرفتن در کارها تاکید شده است افزود: با توجه به مشکلاتی که در زمینه‌های مختلف ممکن است به وجود بیاید و از دید مسوولان پنهان باشد، مشاورین می‌توانند با رصد کردن این موارد را اطلاع رسانی کرده تا تدابیر لازم برای رفع آنها اندیشیده شود.

رحیمی با مهم خواندن این گونه نشست‌ها، اصل گفت‌وگو را پایه پیشرفت جامعه برشمرد و بر لزوم استمرار این جلسات تاکید کرد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?271711/1448

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: با تلاش اعضای ستاد انتخابات شهرستان مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و در خور شأن و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شده و آمادگی لازم برای برگزاری مراحل انتخابات بر اساس برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور وجود دارد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?271714/1452

بالاترین مقام اجرایی شهرستان با بیان این مطلب که باید با آماده کردن مردم زمینه مناسب را برای حضور حداکثری در انتخابات مهیا کنیم ابراز کرد: مردم باید بدانند سرنوشت خودشان را با انتخاب کردن بسازند و به همین دلیل است که انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار گچساران ادامه داد: سرنوشت آتی مردم و مملکت دلیل اصلی اهمیت انتخابات است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?271716/14149

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که مسوولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی بوده و هدف و دغدغه همه برگزاری انتخاباتی سالم است، ابراز کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری از هر طیف و سلیقه‌ای که از فیلتر شورای نگهبان رد شوند برای ما قابل احترام هستند و انتخاب مردم و نظر مردم نیز حرف اول را خواهد زد.

فرماندار گچساران ضمن تاکید بر خودداری از افراطی‌گری در کارها گفت: افراطی‌گری در کارها موجب ضربه زدن به امورات شده و نباید در کارها جانب افراط را در پیش بگیریم.

رحیمی افزود: در برخی موارد که نقدی وجود دارد باید نقدها منصفانه باشد و ما به عنوان مجریان دولت تدبیر و امید موظف به اجرای سیاست‌های دولت برای انجام مطلوب‌تر و بهتر برنامه‌ها و امورات مربوط به کشور و شهرستان هستیم.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?271713/1451

فرماندار گچساران با تشکر از اصحاب رسانه و نقش آنها در حضور حداکثری مردم در انتخابات خواستار همکاری بیش از بیش فعالان این عرصه در زمینه انتخابات شد.

رحیمی با تشریح اهمیت حضور جوانان و نوجوانان در سرنوشت آینده ممکلت خود از مشاورین در این حوزه خواست تا با آگاه کردن و برگزاری جلسات با این قشر از جامعه و در واقع آینده‌سازان مملکت زمینه حضور گسترده و آگاهانه آنها را فراهم کنند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان حضور بانوان را نیز به عنوان قشر عظیمی از جامعه مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران زنان و بانوان ما فرصت مشارکت‌های اجتماعی را پیدا کرده و باید در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی نیز بیش از پیش فعالیت داشته باشند .

فرماندار گچساران حضور همه اقشار مردم از جمله مهندسین ، ورزشکاران، جوانان و مرد و زن همه و همه را در این مارتن سیاسی مهم ارزیابی و خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.