کد خبر : 29984
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 3:36

موارد قانونی چاپ و نشر تصاویر ، پوستر و بنرهای انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر

موارد قانونی چاپ و نشر تصاویر ، پوستر و بنرهای انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر

فرماندار گچساران با اشاره به نقش چاپخانه‌ها در تبلیغات گفت: چاپخانه‌های گچساران مقررات و قوانین انتخاباتی را رعایت کنند.

فرماندار گچساران با اشاره به نقش چاپخانه‌ها در تبلیغات گفت: چاپخانه‌های گچساران مقررات و قوانین انتخاباتی را رعایت کنند.

آوای جنوب؛

در حالی که تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر زمان زیادی نداریم فرماندار گچساران در اقدامی با چاپخانه‌های گچسارانی نشستی را پیرامونی با عنوان محور تبلیغ و اطلاع رسانی با رعایت قانون موجب تحریک و تخریب کاندیداها نشود در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در جمع چاپخانه‌های گچساران اظهار کرد: در ماه آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از نظر استراتژیکی و مجامع بین‌المللی این انتخابات برای کشور ما حائز اهمیت ویژه‌ای است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: فرمانداری گچساران به عنوان متولی برگزار کننده انتخابات تمام تلاش خود را انجام می‌‌دهد که این انتخابات همچون گذشته در گچساران در اوج شکوه، عزت و اقتدار برگزار شود.

DSC_0043

وی افزود: اهمیت انتخابات موجب می‌شود که دستگاه‌های دولتی و تمامی بخش‌های خصوصی که در این زمینه فعال هستند به مُر قانون پایبند باشند.

رحیمی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که زمینه‌ای را فراهم کنیم که مانند انتخابات گذشته شاهد انتخاباتی پرشور در شهر گچساران باشیم.

فرماندار گچساران عنوان کرد: مردم ما ثابت کرده‌اند همیشه در صحنه‌های حساس به ندای رهبری لبیک گفته و همواره باید اذعان کرد مردم ما همیشه در صف اول بوده‌اند و در انتخابات سربلند خارج شده‌اند.

رحیمی تاکید کرد: رعایت قانون و بی‌طرفی و صیانت از آرا جواب اعتماد مردم به ما خواهد بود.

فرماندار گچساران با اشاره به نقش چاپخانه داران در انتخابات گفت: شما چاپخانه داران محور اصلی تبلیغ و اطلاع رسانی هستید.

رحیمی بیان کرد: چاپخانه داران و کسانی که در این ایام پوسترهای تبلیغاتی را چاپ می‌کنند باید با رعایت قانون از نشر تصاویری که موجب تحریک و یا تخریب فرد خاصی می‌شود جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین انتخاباتی موضوعی است که از نظر شرعی و عرفی همه ما ملزم به رعایت آن هستیم و باید تلاش شود تنها هدفمان اجرای قانون باشد.

براساس این گزارش در پایان تمامی موارد قانونی چاپ و نشر در انتخابات بیان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.