کد خبر : 29955
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1396 - 17:56

تاجگردون: ۷۰ درصد نیروهای مورد نیاز بیمارستان نرگسی گچساران غیربومی هستند

تاجگردون: ۷۰ درصد نیروهای مورد نیاز بیمارستان نرگسی گچساران غیربومی هستند

وی عنوان کرد: وقتی یک وزیر قصد سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد هر طور شده از وی عذرخواهی می‌کنم که به دلیل فلان جلسه امکان حضور در استان را ندارم.

نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس گفت: اعتبارات ملی دو شهرستان باشت و گچساران به ۱۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، در پاسخ به این سوال که چرا کمتر در حوزه انتخابیه هستید؟ اظهار داشت: وقتم را در جای می‌گذرانم که برای مردم تاثیر بیشتری داشته باشد و به طور حتم حضورم در تهران و نشست‌های مختلف به نفع استان و به‌ویژه دو شهرستان گچساران و باشت است.

وی عنوان کرد: وقتی یک وزیر قصد سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد هر طور شده از وی عذرخواهی می‌کنم که به دلیل فلان جلسه امکان حضور در استان را ندارم.

نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران با بیان اینکه در سال ۹۱ مجموع اعتبارات ملی کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵ میلیارد تومان نمی‌رسید ادامه داد: اعتبارات ملی استان به ۴۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات ملی دو شهرستان باشت و گچساران به ۱۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

تاجگردون ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوز نوسازی ۳ هزار واحد بافت فرسوده گچساران اخذ شد که امیدواریم در این زمینه مردم این مناطق همکاری لازم را داشته باشند.

وی در مورد وضعیت ایجاد اشتغال در کشور گفت: جریان اشتغال چند فاکتور شامل سرمایه‌گذاری، تولید و نیروی انسانی دارد و باید بپذیریم هر بیکاری صاحب شغل نمی‌شود و جوانان نباید دل خوش به مدرک تحصیلی باشند و باید بدانند بازار امروز تخصص و فن است.

تاجگردون با تاکید بر اینکه در گچساران و باشت همه عادت به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کرده‌اند، تصریح کرد: با وجود اعتبارات ملی و استانی موجود به دلیل منتظر ماندن برای کار دولتی اشتغال تکان نمی‌خورد.

وی اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده ۷۰ درصد نیروهای مورد نیاز بیمارستان در حال ساخت نرگسی گچساران غیربومی هستند.

تاجگردون با تاکید بر اینکه ماموریتمان را در حد توان انجام دادیم گفت: مردم، دولت و مسئولان همه با هم برای رفع بیکاری باید تلاش کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

باسمه تعالی
باسلام و عرض ادب خدمت دوستان،هواداران و طرفداران اینجانب در فضای مجازی
از تمام دوستان ،طرفداران و هواداران خود در فضای مجازی می خواهم که حدود و مر قانون انتخابات را رعایت بکنند
و از ساختن هرگونه گروه تلگرامی ، واتساپی و اینستاگرامی و شرکت در هرگونه نظرسنجی در فضای مجازی خارج از روزهای آزاد تبلیغات انتخاباتی بپرهیزند، و در راستای قانون انتخابات پیش بروند
باشد که جواب این دوستان عزیز را نه در گروه های نظر سنجی غیرشفاف و محدود، بلکه در روزهای تبلیغات آزاد انتخاباتی و در روز رای گیری در صندوق های رای بدهیم…..
والسلام علیکم و رحمته الله
ایراندخت
اکبرنژاد