کد خبر : 27483
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 - 13:57

واکنش امام جمعه گچساران: آقای رئیس دانشگاه کنار بروید/مردم گچساران مُریدفتنه گران نیستند/شورای تامین ورودکند/بیخود می کنید در گچساران با دختر ما این چنین برخورد می کنید

واکنش امام جمعه گچساران: آقای رئیس دانشگاه کنار بروید/مردم گچساران مُریدفتنه گران نیستند/شورای تامین ورودکند/بیخود می کنید در گچساران با دختر ما این چنین برخورد می کنید

حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران با تبریک و تهنیت آغاز امامت و ولایت عهدی مولای عالم به محضر مومنین و نمازگزاران اظهار کرد: تنها راه نجات دهنده ما امام زمان(عج) است و باید صبرر کنیم در مسیر او گام برداریم. آوای جنوب؛ امام جمعه شهرستان گچساران افزود: آنهایی

حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران با تبریک و تهنیت آغاز امامت و ولایت عهدی مولای عالم به محضر مومنین و نمازگزاران اظهار کرد: تنها راه نجات دهنده ما امام زمان(عج) است و باید صبرر کنیم در مسیر او گام برداریم.

آوای جنوب؛
امام جمعه شهرستان گچساران افزود: آنهایی که فهم درست ندارند تذکرات را نمی‌فهمند و دلیل آن این است که دنبال پول، پست و مقام هستند.
وی ادامه داد: چرا که اگر بخواهند به توصیه‌های قرآن توجه کنند پست و مقامشان را از دست می‌دهند.
حجازی تصریح کرد: برای آنهایی که به دنبال پست، مقام و ثروت هستند دور شدن مردم از قرآن بهتر است.
امام جمعه گچساران اذعان کرد: چرا که آنها به دنبال این هستند که مردم با قرآن فاصله داشته باشند.
وی ابراز کرد: آلودگی‌های که در زمین کفار بر زمین ایجاد می‌کنند به وسیله منجی عالم تطهیر می‌شود و ظلم به وسیله امام زمان (عج الله) ریشه کن می‌شود.
حجازی تبیین کرد: دانشمند تفسیرهای گوناگونی در فلسفه دارند که می‌گویند تنها فیلسوفان می‌توانند زمین را نجات دهند اما باید گفت تنها کسی که می‌تواند منجی باشد کسی است که رابط بین زمین و آسمان باشد وآن امام زمان (عج) است.
امام جمعه گچساران ادامه داد: به طور کامل در زمان امام زمان(عج) بشر نجات پیدا می‌کند.
وی افزود: آنهایی که ادعای حقوق بشر مطرح می‌کنند دروغ می‌گویتند چرا که تنها نجات دهنده امام زمان(عج) است و ما باید سعی کنیم که در مسیر او گام برداریم.
حجازی تصریح کرد: چرا که برخی انسان‌های جاهل و نادان به جای این که جوانان ما را با امام زمان (عج) آشنا کنند وقت را تلف می‌کنند آیا بهتر نیست وقت دانشگاه‌ها را صرف چنین کارهای کنید و در این مسیر حرکت کنید.
وی اظهار کرد: ما چنین سرمایه‌هایی داریم اما متاسفانه به ناکجا آباد می‌رویم.
حجازی اذعان کرد: آیا ما باید برویم و درب خانه اروپا و آمریکا را بزنیم و یا درب خانه امام زمان (عج) را چرا که آنهایی که ادعای حقوق بشر را مطرح می‌کنند دروغ می‌گویند.
امام جمعه گچساران بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم بحث امامت امام زمان(عج) به عنوان یکی از مباحث در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به آن پرداخته شود چرا که این راه تنها راه نجات است و نباید ما این راه را فراموش کنیم.
وی در ادامه بیانات خود با اشاره به تمدید تحریم‌های ده ساله بر علیه ایران اظهار کرد: متاسفانه مشاهده کرده‌ایم از ۴۲۰ نفرمجلس آمریکا تعداد۴۱۹ نفر بر علیه ایران رای صادر کردند و برجام نافرجام شد اما عده‌ای در داخل کشور گلوی خود را پاره می‌کنند که ما بدون آنها نمی‌توانیم و ادعا می‌کنند ما باید با دنیا تعامل کنیم.
حجازی خطاب به آنهایی که می‌گویند ما باید با دنیا تعامل برقرار کنیم گفت: این تعامل است یا بردگی، مگر نمی‌بینید یک جمعی از ۴۲۰ نفر آنها تعداد۴۱۹ نفر برعلیه ایران رای صادر می‌کنند پس چگونه به مردم می‌گویید ما باید با دنیا تعامل داشته باشیم.
امام جمعه گچساران ادامه داد: آنها دنیا و خودشان را مسخره کرده‌اند و می‌گویند این تحریم نیست بلکه این تمدید تحریم است .
وی با اشاره به سخنان مقام معطم رهبری که در همان ابتدای مذاکرات فرمودند لغو کلیه تحریم‌ها برای این است اما اینکه چگونه این آقایان عمل کردند بماند.
حجازی ادامه داد: این نقض آشکار برجام یک تمسخر است.
امام جمعه گچساران افزود: دیگر بس کنید، امروز دنیا می‌گویند ایران مرکز عزت دنیا است اما ما خودمان، خود را ذلیل کرده‌ایم.
وی خطاب به مذاکره کنندگان گفت: ببینید جانشین امام زمان(عج) چه می‌گوید تا دنیا مثل بچه آدم برخورد کند.
حجازی تاکید کرد:گفته می‌شود در برجام همه امور با مشورت و دستور رهبر انقلاب انجام شد که این یک دروغ بزرگ است و ظلم به رهبری است مگر یادتان رفت که رهبری گفتند عجله نکنید.
وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری می‌دانست که امروزی نیز هست و آنها تحریم‌ها را ادامه خواهند داد.
حجازی ادامه داد: آیا این گونه صحبت‌ها که می‌گویید تمسخر کردن مردم نیست.
امام جمعه گچساران تاکید کرد: رهبری همیشه و بارها مواضع خود را واضح و شفاف به مردم گفته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: اگر تمام اینها با دستور رهبری است پس چرا ایشان انتقاد می‌کنند.
حجازی با بیان اینکه چرا می‌خواهید جایگاه رهبری را تضعیف کنید اظهار کرد: آقا بارها فرمودند عجله نکنید و من خوش‌بین نیستم آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: اما مشاهده کردیم سریع قلب راکتور را پر از سیمان کردند اما امروز باید مقتدرانه روی پای خود بایستید و با منطق سخن بگویید.
وی در ادامه گفت: گاه گاهی که بوی انتخابات می‌آید کشور ناامن می‌شود آن هم نه به وسیله داعش چرا که آنها جرات چنین کاری را ندارند بلکه به وسیله برخی از مسوولان و نخبگان کشور.
حجازی افزود: گاهی در دانشگاه‌ها ناامنی ایجاد می‌شود و می‌گویند چرا در دانشگاه‌ها راهمان نمی‌دهند.
امام جمعه گچساران عنوان کرد: شما از سرانه فتنه حمایت می‌کنید چگونه انتظار دارید در دانشگاه‌ها سخنرانی کنید.
وی با اشاره به سخنان یکی از اصلاح طلبان روز گذشته در دانشگاه آزاد گچساران و تنش‌های به وجود آمده اظهار کرد: آقای رئیس دانشگاه اگر عرضه ندارید کنار بروید.
حجازی ابراز کرد: دانشگاه و رئیس دانشگاه عرضه ندارد که چادر را بر سر دختر ما می‌کشند آقای رئیس دانشگاه برو کنار.
امام جمعه گچساران ادامه داد: آقای فرماندار شما مسئول امنیتی این شهرستان هستید.
وی با بیان اینکه عده‌ای فکر کردند انقلاب تمام شده استف گفت: فتنه‌گر، فتنه‌گر است و هیچ کس حق ندارد از فتنه‌گر حمایت کند مگر فکر کرده‌اید سال ۸۸ را مردم فراموش کردند.
حجازی تصریح کرد: بی‌خود می‌کنید در شهر ما این گونه از فتنه‌گران حمایت می‌کنید و مرید آنها می‌شوید.
امام جمعه گچساران ادامه داد: مردم این شهر مرید فتنه‌گران نیستند و شعار می‌دهند مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر فتنه‌گر.
(به گزارش فارس نمازگزاران گچسارانی در این هنگام با شعار مرگ برفتنه‌گر و مرگ بر ضد ولایت فقیه امام جمعه گچساران را همراهی کردند.)
حجازی خطاب به برگزارکنندگان روز دانشجو در گچساران اظهار کرد: این موضوع آخرین بار باشد و اگر چنین اتفاقی افتاد نماز جمعه را در دانشگاه برگزار می‌کنیم چرا که دانشگاه باید انقلابی مدیریت شود و اجاز نخواهیم داد از سر دختر مسلمان ما دچار را بکشند.
وی ادامه داد: از فرماندار گچساران، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی، اطلاعات و شورای تامین انتظار داریم که امنیت دینی و انقلابی را برقرار کنند و باید وارد عمل شوند این نظام خون بالایش داده شده است.
حجازی خاطرنشان کرد: چرا آقایی می‌آید و می‌گوید چرا باید کنسرت‌ها لغو شود مگر تو کوری و نمی‌دانی که این مملکت براساس فقه مدیریت می‌شود تو باید بدانی که فقیه می‌فهمد و می‌بیند که می‌گوید این کنسرت‌ها برگزار نشود این شهر آن قدر بی‌سر و سامان نیست که مردمش از فتنه‌گران حمایت کنند.
وی افزود: عزیران شورای تامین انتظار داریم شما ورود پیدا کنید در غیر این صورت دانشجویان بسیجی و انقلابی وارد می‌شوند و من خودم به عنوان امام جمعه در جلوی آنها حرکت خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.