آوای جنوب

سرهنگ نورایی: پرداخت تسهیلات و حمایت از کارآفرینان بسیجی گچساران/ بسیج علمدار اقتصاد مقاومتی است+تصاویر

photo_2016-11-29_17-41-56فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از پرداخت تسهیلات و حمایت از کارآفرینان بسیجی گچساران خبر داد.

آوای جنوب؛

علی‌اصغر نورایی‌نسب ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران در آیین افتتاح کارگاه صنایع تبدیلی شیر و ماست به نمایندگی از ۷۰ طرح از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان گچساران اظهار کرد: بسیج یک نیروی مردمی و کارآمد برای رفع مشکلات و تقویت نقاط ضعف در راستای اهداف انقلاب اسلامی و عرصه کارآفرینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: امروز بسیج نه تنها در امنیت ملی، سازندگی و عمرانی وارد میدان شده بلکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری وارد عرصه شده است.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی واژه‌ای است که این روزها به عنوان راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور و نجات آن از وضعیت فعلی است.

نورایی‌نسب بیان کرد: در سال‌های اخیر فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکید معظم‌له وظیفه ما را در عملی کردن اقتصاد مقاومتی دو چندان کرده است.

وی اذعان کرد: خوشبختانه حرکت‌های بسیار خوبی در عرصه‌‌های اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی از طرف بسیج در سطح کشور صورت گرفته و شاهد آن هستیم در شهرستان گچساران نیز اقدامات خوبی در راستای اشتغالزایی صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد تومان در راستای وام‌های اشتغالزایی به ۷۰ نفر وام پرداخت کرده است.

نورایی‌نسب ادامه داد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیز برای امسال در دست اقدام است.

وی افزود: در مجموع در سال ۹۵ مبلغی به میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصادی و کارآفرینی به کارآفرینان شهرستان گچساران پرداخت می‌شود.

نورایی‌نسب با اشاره به خدمات بسیج سازندگی ناحیه گچساران در سال گذشته گفت: در سال ۹۴ مبلغی به میزان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در اختیار ۱۰۲ نفر از بسیجیان کارآفرین قرار داده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد: این وام‌های اشتغالزایی به عرصه‌های صنایع تبدیلی شیر و ماست، طیور، گلخانه و زنبور عسل تعلق گرفته است.photo_2016-11-29_17-42-08 photo_2016-11-29_17-42-32 photo_2016-11-29_17-42-15 photo_2016-11-29_17-42-02

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president