کد خبر : 23890
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 11:31

بازدید نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس به همراه مهندس عالیپور از خط ۴۲ حادثه دیده در گناوه

بازدید نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس به همراه مهندس عالیپور از خط ۴۲ حادثه دیده در گناوه

رییس کمیته نفت وگاز کمیسیون انرژی مجلس از بازدید اعضای کمیته متبوعش به بندر گناوه برای بررسی آتش سوزی خط لوله انتقال گاز خبر داد. آوای جنوب؛ حسن بهرام نیا از سفر تیم اعزامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، به بندر گناوه جهت بررسی آتش سوزی خط لوله ۴٢ اینچ انتقال گاز آغار و دالان،

نفترییس کمیته نفت وگاز کمیسیون انرژی مجلس از بازدید اعضای کمیته متبوعش به بندر گناوه برای بررسی آتش سوزی خط لوله انتقال گاز خبر داد.

آوای جنوب؛

حسن بهرام نیا از سفر تیم اعزامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، به بندر گناوه جهت بررسی آتش سوزی خط لوله ۴٢ اینچ انتقال گاز آغار و دالان، خبرداد و گفت: بنده به عنوان رییس کمیته نفت و گاز به همراه آقایان خالدی و خدری از سوی کمیسیون انرژی مجلس به منطقه اعزام شدیم، تا علل و ابعاد وقوع حادثه و عمدی یا غیرعمدی بودن این حادثه بررسی شود.

نماینده مردم نهاوند درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسئولان وزارت نفت جهت بررسی و ارائه گزارش در منطقه حضور دارند، افزود:در این سفر گزارشی میدانی از دلایل و ریشه های وقوع حادثه تهیه می شود و راهکارهایی در زمینه مدیریتی،فنی و ایمنی دراین گزارش گنجانده می شود،تا از تکرار حوادث این چنینی که خسارت فراوانی برای کشور به همراه دارد،جلوگیری شود که گزارش به استحضار نمایندگان مجلس و مردم می رسد.

رییس کمیته نفت وگاز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پس از بررسی های صورت گرفته گزارش نهایی تدوین و در مجلس بررسی می شود.
هم اکنون مهندس عالیپور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب نمایندگان مجلس را همراهی می کند.

نشست ویژه مسؤولان وزارت نفت برای بررسی حادثه آتش‌سوزی در فرمانداری گناوه

همچنین نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم از نشست ویژه برخی مسؤولان وزارت نفت برای بررسی حادثه آتش‌سوزی مخزن نفت در گناوه خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید اظهار داشت: به‌دنبال وقوع آتش‌سوزی در ایستگاه ۴۲ اینچ گناوه، و کشته شدن یکی از کارکنان این ایستگاه، پیگیری‌هایی با وزیر نفت برای بررسی این موضوع داشتیم و وزیر هم دستورات ویژه برای بررسی دقیق این حادثه را صادر کرد.

وی بیان کرد: علاوه بر دستور وزیر برای ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در ایستگاه نفتی گناوه، مقرر شد نشست بررسی حادثه در گناوه برگزار شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم تصریح کرد: در این نشست معاون وزیر نفت و مدیرعامل مناطق نفت جنوب، مدیرعامل نفت گچساران، نماینده مجلس و رئیس انرژی‌های نو کمیسیون انرژی، رئیس کمیته نفت کمیسیون انرژی و نماینده پارلمانی وزارت نفت حضور خواهند داشت.

خدری بیان داشت: نشست مذکور قرار است امروز در فرمانداری گناوه برگزار شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.