کد خبر : 21117
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 3:46

خادمی استاندار : یک وجب جاده آغشته به فساد و تبانی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته نشود

خادمی استاندار : یک وجب جاده آغشته به فساد و تبانی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته نشود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خطاب به مسؤولان راه و پیمانکاران گفت: اگر در این استان وجبی راه و جاده ساخته نشود ارزش آن را دارد که فساد و تبانی در ساخت راه‌ها وجود داشته باشد. آوای جنوب؛ سید موسی خادمی عصر امروز در نشست با جمعی از دست‌اندرکاران راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد، خطاب به مسؤولان راه و پیمانکاران گفت: اگر در این استان وجبی راه و جاده ساخته نشود ارزش آن را دارد که فساد و تبانی در ساخت راه‌ها وجود داشته باشد.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی عصر امروز در نشست با جمعی از دست‌اندرکاران راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه تلاش ما بر این است که تمامی پیمانکاران و کسانی که دل در گرو توسعه و ساخت استان دارند در کارها مشارکت داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید بپذیریم که تضعیف پیمانکاران کمکی به توسعه استان نمی‌کند لذا نگاه به پیمانکاران باید تقویتی و حمایتی باشد.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه در مناقصه‌ها می‌خواهیم معامله با دولت کنیم، اظهار کرد: فرایندهای قانونی در مناقصات باید رعایت شود.

خادمی بیان کرد: بنابراین مسؤولانی که در این زمینه وظیفه دارند از جمله اداره‌کل راه و شهرسازی باید پاسخگوی هر مشکل احتمالی باشند.

وی گفت: به هیچ وجه راضی نیستیم که وجبی راه به روش غیر قانونی در استان ساخته شود و اگر بخواهد چنین کاری انجام شود همان بهتر که راه در استان ساخته نشود.

مسؤول ارشد اجرایی استان گفت: نباید اجازه دهیم که در مناقصات تبانی و فسادی رخ دهد و بر همین اساس با هیچ پیمانکاری رابطه ویژه نداشته‌ایم و چنین رابطه‌ای هم برقرار نخواهیم کرد.

وی با تذکر نسبت به این موضوع که هیچ پیمانکاری نباید کنار گذاشته شود و توانمندی‌های آن‌ها نادیده گرفته شود، تصریح کرد: دلیل ندارد اگر ۳۰۰ میلیارد کار در استان داشته باشیم همه آن را به چهار تا پنج نفر مشخص واگذار کنیم.

خادمی با تأکید بر اینکه من از هیچ تبانی و فسادی در این زمینه دفاع نخواهم کرد، افزود: ما نیز به دنبال منابع برای پیمانکاران هستیم و این گونه نیست که در حین ساختن و پس از اتمام کار آن‌ها را به امان خدا رها کنیم بلکه پیگیر مشکلات پیمانکاران در همه حال هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.