کد خبر : 18444
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 16:27

امام جمعه گچساران : متأسفانه در این چند روز تبلیغات انتخاباتی، حرمت ایام فاطمیه در شهرستان نگه داشته نشد

امام جمعه گچساران : متأسفانه در این چند روز تبلیغات انتخاباتی، حرمت ایام فاطمیه در شهرستان نگه داشته نشد

حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی در مراسم ویژه ایام فاطمیه در گچساران با تسلیت شهادت بانوی دو عالم ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: ضروری بوده که فرهنگ فاطمی در جامعه ترویج شود. آوای جنوب؛ وی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در گچساران همزمان با ایام فاطمیه، گفت: متأسفانه در این چند روز

امام جمعهحجت‌الاسلام سید امین الله حجازی در مراسم ویژه ایام فاطمیه در گچساران با تسلیت شهادت بانوی دو عالم ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: ضروری بوده که فرهنگ فاطمی در جامعه ترویج شود.

آوای جنوب؛

وی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در گچساران همزمان با ایام فاطمیه، گفت: متأسفانه در این چند روز تبلیغات انتخاباتی، حرمت ایام فاطمیه در شهرستان نگه داشته نشد و همه نگران شدند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: ضروری بوده که حرمت‌ها در شهرستان حفظ شود و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان ترویج شود.

حجازی بر لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین زنان و دختران در شهرستان گچساران تأکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنند فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان ترویج و نهادینه شود.

وی تأکید کرد: باید از ارزش‌های اسلامی و دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) به خوبی دفاع کنیم و این فرهنگ و ارزش‌ها را به افراد جامعه منتقل کنیم و این وظیفه شرعی هر زن و مردی است.

امام جمعه گچساران به نقش و جایگاه امام جمعه اشاره کرد و گفت: امام جمعه باید از اسلام و نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دفاع کند و امام جمعه باید موافق نظام باشد.

حجازی با اشاره به اینکه برخی‌ها به دنبال از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند، عنوان کرد: برخی‌ها به دنبال حذف حجاب در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه کسی که در کشور در نطق انتخاباتی خود علیه سران فتنه حرف نمی‌زند مشکل دارد، افزود: شورای نگهبان که خیلی جاها تحت فشار دولتمردان قرار گرفت و برخی‌ها که نباید تأیید می‌شدند، تأیید شدند و آن‌ها امروز در نطق انتخاباتی خود می‌گویند که من خود نظام و انقلاب هستم.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌گویند که یک انگشت رستم از همه شهدا بالاتر بوده و شاهنامه بالاتر از قرآن کریم بوده است، افزود: این حرف‌ها چه معنایی دارد.

حجازی با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌گویند که ما بدون آمریکا نمی‌توانیم زندگی کنیم، گفت: برخی‌ها به شورای نگهبان توهین و حمله می‌کنند و خطاب به شورای نگهبان می‌گویند که شما چکاره هستی و کی شما را تأیید می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها مقابل مبانی دینی و حوزه‌های علمیه می‌ایستند و مقابل حوزه علمیه خواهران و برادران ما ایستادند، اظهار داشت: اعتبار حوزه علمیه برادران ما را حذف کردند و گفتند که روحانیت و عمامه به ضرر ماست.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: گفتند که رشد روحانیت و حوزه‌های علمیه و تقویت روحانیت و حوزه‌های علمیه نباید انجام گیرد زیرا حوزه‌های علمیه به دنبال ترویج عفاف و حجاب، ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه است.

حجازی با تأکید بر اینکه همه باید از حریم اهل بیت(ع) و ارزش‌های اسلامی و انقلابی حمایت و دفاع کنند، تصریح کرد: برخی‌ها به دنبال این بوده که مجلس خبرگان رهبری را تصاحب و در جریان ولایت تغییر ایجاد کنند و بعد می‌گویند ما از همه ولایت‌مدارتر هستیم، چرا دروغ می‌گویید.

وی عنوان کرد: شورای نگهبان در شهرستان و استان و کشور حواس خود را در انتخابات جمع کنند و من کاری به مسائل سیاسی ندارم و به مبانی اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی و احکام اسلامی کار دارم.

امام جمعه گچساران گفت: آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده این بوده که این انقلاب یک انقلاب اسلامی بوده و انقلاب آمریکایی نیست.

حجازی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و احکام اسلامی است.

وی تأکید کرد: حمایت و دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان وظیفه همه است.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ بوده و دوباره بر ملت ایران اسلامی تسلط پیدا کند، بیان کرد: تفکری که فتنه ۸۸ را محکم محکوم نمی‌کند و آن‌هایی که پرچم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را زیرپا گذاشتند تفکری بوده که با آمریکا‌یی‌ها است.

حجازی بر لزوم حضور حداکثری ملت ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفندماه تأکید کرد و افزود: کسانی باید وارد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شوند که مومن، انقلابی و نسبت به دشمن کینه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محسن پنجشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰:۳۳

آخرت خود را فدای حزب نکنید و آخرت را نفروشید