کد خبر : 17717
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 16:12

نمایندگان دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش‌آموزی انتخاب شدند

نمایندگان دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش‌آموزی انتخاب شدند

ترئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش‌آموزی انتخاب شدند. آوای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش و استان کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان ۱۳ شهرستان و منطقه استان، هشتمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی برگزار

مجلسترئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش‌آموزی انتخاب شدند.

آوای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش و استان کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان ۱۳ شهرستان و منطقه استان، هشتمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی برگزار و نمایندگان دانش‌آموزان استان مشخص شدند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بین ۲ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز منتخب شوراهای دانش‌آموزی سراسر استان ۲۶ نفر به عنوان نمایندگان هشت شهرستان انتخاب شدند.

علی حسن‌زاده گفت: از بین ۲۶ نفر پس از ارائه برنامه هر کاندیدا به مدت ۵ دقیقه با برگزاری انتخابات دو نفر به عنوان نمایندگان دانش‌آموزان استان در مجلس دانش‌آموزی کشور انتخاب شدند.

وی گفت: در این انتخابات علیرضا شاکری از بهمئی و آتوسا آراسته از چاروسا به‌عنوان نمایندگان دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: این دو نماینده مشکلات جامعه دانش‌آموزی را جمع‌بندی و با شرکت در مجلس دانش‌آموزی کشور ارائه می‌دهند.

هادی زارع‌پور افزود: این انتخابات هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.

حجت‌الله ابویسانی مشاور امور مجلس و تشکل‌های دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش هم گفت: مجلس دانش‌آموزی فرصتی برای تمرین مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌جویی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.