آوای جنوب

در سریعترین زمان ممکن / حکم قاتل میدان عدل یاسوج صادر شد

مزارعییاسوج – رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حکم قصاص نفس فردی که در شب قدر ماه مبارک رمضان در میدان عدل شهر یاسوج مرتکب قتل شد صادر شد.

آوای جنوب؛

آوای جنوب به نقل از سایت دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی افزود: با توجه به حساسیت پرونده و نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان، برای این پرونده کمتر از دو ماه در دادگاه کیفری استان و در کمتر از چهار ماه در دیوان عالی کشور رأی صادر شد و روز سه شنبه هفته جاری با استیذان ریاست محترم قوه قضاییه کشور رأی نهایی صادر شد.

وی بیان کرد: سرعت العمل این پرونده در نوع خود بی نظیر است و این تلاش برای سرعت بخشیدن به پرونده ها برای جلب اعتماد مردم جهت نشان دادن تلاش دستگاه قضایی در رسیدگی به جرایم و آسیب های اجتماعی است.

مزارعی اضافه کرد: حکم پرونده مشهور به «چیتاب» نیز در فرصت کوتاهی صادر می شود و منتظر رأی دیوان عالی کشور هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجرای حدود الهی تأثیر بالایی در سلامت جامعه دارد، زیرا هم جنبه بازدارندگی دارد و هم می تواند در زمینه افزایش اعتماد اجتماعی مؤثر واقع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پرونده مشهور به میدان عدل که در ماه رمضان امسال اتفاق افتاد، مقتول توسط جوان دیگری که گفته می شود مزاحمت برای دو دختر ایجاد کرده بود با اسلحه شکاری به قتل رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president