آوای جنوب

با عقد قرار داد چهارساله

یک گچسارانی به پرسپولیس تهران پیوست

یک گچسارانی با عقد قرار داد چهارساله به پرسپولیس تهران پیوست.
آوای جنوب
یک گچسارانی با عقد قرار داد چهارساله به پرسپولیس تهران پیوست.

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، سعید کریمی  فوتبالیست سابق گچسارانی که به تیم ملی امید ایران دعوت شده بود امروز با حضور  در باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی چهار ساله به پرسپولیس تهران پیوست.

 براساس این گزارش سعید کریمی  لیشتر که  فوتبال خود را از باشگاه آتاک گچساران آغاز کرده بود  در رده نوجوانان  به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست و به تیم ملی امید دعوت شد.

گفتنی است، کریمی  برای تیم ملی نوجوانان در مسابقات جام جهانی هند، سه بازی انجام داد  که  دو گل و یک پاس گل در کارنامه دارد.

Related image
Related image
Related image

تغییر ساعت کاری در ادارات کهگیلویه و بویراحمد،دستوری که بر زمین ماند.

آوای جنوب
۱۰ خردادماه امسال در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد تعطیلی ادارات در پنجشنبه‌ها از ۱۹ خردادماه اجرایی شود که به یکباره این مصوبه لغو تا همچنان مردم و کارکنان دستگاه‌های دولتی بلاتکلیف بمانند.

به گزارش آوای جنوب؛ از سوی دیگر و در حالی که به نقل از عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شبکه استانی دنا و تمامی خبرگزاری ها اعلام شد در ۶ شهرستان گرمسیری استان شامل کهگیلویه، گچساران، باشت، چرام، لنده و بهمئی ساعات کار اداری از ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ دقیقه است متاسفانه شاهد آن هستیم این دستور نیز اجرایی نمی شود.
به گزارش آوای جنوب این در حالیست که این مصوبه با هدف کاهش مصرف انرژی و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان با توجه به افزایش بار مصرف انرژی در شهرستانهای گرمسیری صورت گرفته که متاسفانه شاهد هستیم در این خصوص هیچ نامه ای از سوی استانداری به فرمانداران به جهت ابلاغ آنها به دیگر ادارات ابلاغ نشده است.
بر همین اساس از روز گذشته تا کنون کارکنان ادارات با تماس با این پایگاه خبری خواستار پاسخگویی مسولان استانی در این خصوص شده اند.

مصاحبه معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در تاریخ ۲۳ خرداد ماه ۹۷ با خبرگزاری ایرنا

ساعات کار اداری در ۶ شهرستان کهگیلویه وبویراحمد تغییر کرد

یاسوج- ایرنا- معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ساعات کار اداری در ۶ شهرستان گرمسیری این استان بر اساس مصوبه هیات دولت از اوایل هفته آینده تغییر خواهد کرد.

 

عزیز فیلی روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۹۷در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت شروع کار دستگاه های مختلف اجرایی در ۶ شهرستان گرمسیری کهگیلویه، بهمئی، لنده، چرام، باشت و گچساران بر این اساس و از هفته آینده تغییر می کند.
وی تصریح کرد: ساعات کاری جدید در این ۶ شهرستان از ۶و نیم صبح تا ۱۳و ۳۰ دقیقه عصر خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    نباید میزاشتن که بره.یک اشتباه بزرگ در انتخاب تیم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president