آوای جنوب

توقعی که جامعه فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از افشاریان دارد/حاشیه سازان را کنار بگذارید

توقعی که جامعه فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از افشاریان دارد.
آوای جنوب
توقعی که جامعه فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از افشاریان دارد.

پس از فعل و انفعالاتی که در هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت و خداداد افشاریان جایگزین پرویز موسوی در این هیات مهم ورزشی شد اکنون همه از افشاریان انتظار تحول در فوتبال استان را دارند.

خداداد افشاریان خود از جامعه فوتبال به این هیات ورزشی آمده و با فوتبال ناآشنا نیست و باید به همین دلیل و برای اعتلای فوتبال استان تلاش کند.

افشاریان بیش از هر چیز باید ابتدا تعامل با جامعه فوتبال استان را سرلوحه کارهای خود قرار دهد و سپس برخی تعارفات را کنار بگذارد و اگر در گذشته دوستانی داشته است که برای کمک به فوتبال استان افرادی موثر نیستند از این چرخه کنار بگذارد.

هیأت فوتبال هیاتی بزرگ و جامعه فوتبال هم جامعه‌ای گسترده است که برای موفقیت‌ها گاه باید غریبه‌ها را به دوستان ترجیح داد چرا که برخی دوستان شاید توقع و انتظار نابجا داشته باشند و همین موجب شکست یک هیات و رئیس آن خواهد شد.

افشاریان که در فوتبال مردی بین‌المللی هم شده و به خوبی با ریز و درشت و زیر و بم آن آشنایی دارد نیک واقف است که فوتبال را نمی‌توان خاله خرزویی اداره کرد لذا باید برنامه ریزی را سرلوحه کار خود قرار داده و حاشیه‌ها را از اطراف خود کنار بزند.

آن گونه که معلوم است افشاریان خود در آینده شانس بیشتری نسبت به رقبا برای تصاحب این کرسی دارد و باید جدیت و تلاش مضاعف خود را برای بیرون آوردن فوتبال استان از وضعیت کنونی به کار گیرد.

آن چه که در محافل فوتبالی بیش از هر چیز در خصوص عملکرد حال و آینده افشاریان و پیش بینی این آینده شنیده می‌شود حضور برخی افراد در کنار این داور سابق فوتبال ایران و رئیس کنونی هیأت فوتبال استان است که کمی موجب نگرانی جامعه فوتبال استان شده و افشاریان باید برای رضایت خاطر اکثریت قریب به اتفاق جامعه فوتبال استان به نظرات آن‌ها احترام بگذارد.
انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president