کد خبر : 31100
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 15:11

از توجه ویژه وزارت نفت به عمران مناطق نفت خیز جنوب تا بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران

از توجه ویژه وزارت نفت به عمران مناطق نفت خیز جنوب تا بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز از افتتاح پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این بیمارستان هم اکنون به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده شده است.

آوای جنوب

محسن امیریان اظهار کرد: فشردگی برنامه‌های آقای هاشمی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ممکن است برنامه افتتاح رسمی این پروژه را که ۲۶ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده بود، به تاخیر بیندازد.

وی با اشاره به این که ساختمان بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران با زیربنای ۱۲۳۵۰متر مربع در سه طبقه و محوطه سازی ۸۲۴۵۷ متر مربع احداث شده است، تصریح کرد: بیمارستان یادشده به‌طور کلی دارای پنج بخش اصلی شامل بخش خدماتی، واحد اداری، اورژانس و آزمایشگاه، کلینیک‌های تخصصی و بخش‌های بستری است.

امیریان با بیان این که ۱۳۶ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های عام المنفعه گچساران است، تصریح کرد: سهم وزارت نفت از بزرگترین پروژه عام المنفعه در این شهرستان، ۱۲۰ میلیارد تومان است که مربوط به راه سازی است.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز همچنین از احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی گچساران خبر داد و گفت: این بیمارستان هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت دارد و انتظار می رود در هفته دولت این پروژه به بهره برداری برسد.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز کشور، توسعه زیر ساختهای عمرانی ایران را بستر مهم و مناسبی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: در صدد هستیم با مدیریت منابع در برنامه توسعه ششم کشور و حرکت در مسیر چشم انداز ۱۴۰۴ به توسعه در بخش‌های مختلف کشور دست یابیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.