کد خبر : 31082
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 4:20

موحد در یاسوج: به آقای روحانی خسته نباشید می گوییم/ آقای رئیسی بدون باند، گروه و ریزه خوار وارد میدان شده

موحد در یاسوج: به آقای روحانی خسته نباشید می گوییم/ آقای رئیسی بدون باند، گروه و ریزه خوار وارد میدان شده

نماینده پیشین شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

آوای جنوب
نماینده پیشین شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت رئیسی در مسئولیت های مختلف نشان داد که فردی توانمند است.

حجت الاسلام سید محمد موحد در جمع حامیان حجت الاسلام رئیسی افزود: بسیار خوشحالم که در جمع عده ای از سروران عزیز و بزرگوارانی از اصناف و اقشار مختلف ، خانواده های شهدا ، روحانیت ، فضلا و علما و عزیزانی که در محضرشان هستم و به این حضور که از جهات مختلف حائز اهمیت است افتخار می کنیم .

وی اظهار کرد: جمعی که الان در جلوی این ستاد حضور یافتند همه از نخبگان و شخصیت های علمی و فرهنگی وارزشی این خطه شهیدپرور و مردمی که پتاریخ آن ها متبلور از شجاعت و شهامت و جانبازی و ایثار و مقاومت و همه ارزش های والای دینی است .

نماینده پیشین شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرکتی که امام و رهبری ، آحاد این مردم را به حضور حداکثری فراخوانده اند تا جایی که فرمودند اگر کسی مخالف من هم هست اما پای صندوق های رای حاضر شوند و با آن حضور به دشمن نشان دهند که این ملت ، ملت سال ۵۶ و۵۷ است .

حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ، مردمی بودند که هر کجا نظام جمهوری اسلامی این حضور را طلبید خوشبختانه توانسته اند به گونه ای این حضور را به منصه ظهور برسانند که دشمن و دوست هردو حیرت زده شده اند .

وی اظهار کرد: دشمن از این حضور بی بدیل و دوست از این پشتوانه بی نظیر و به تمام معنا ناراحت است چرا که این مردم امروز نشان می دهند و در همه عرصه ها نشان داده اند همان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ی هستند که جبهه های جنگ را با حضورشان به گونه ای نورافشانی کردند که دشمن سر تسلیم فرود آورد و امروز نیز این مردم آمده اند تا پیام های مختلفی را هم به داخل مخابره کنند و هم به خارج .

نماینده پیشین شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این حضور مردم است که یک دیپلمات توان دفاع از حقوق را دارد این مردم هستند که در بیشتر جاها مسیر سیاست خارجی نظام را رقم زده اند .

وی گفت: ما نیامده ایم که تصمیم ساده ای بگیریم، این جا زندگی آحاد مردم به تصمیم روز جمعه ما بستگی داردو انتخاب رئیس جمهور است .

حجت الاسلام موحد افزود: فراموش نکردیم رهبری فرومدند ما در چه حدی باید کوتاه بیایم و در چه حدی باید کنار بیایم ، حد امریکا کجاست و لذا ما عرض می کنیم آن سایه جنگ به وسیله همین مردم ، همین رزمندگان ، همین شهدا و جانبازان و ایثارگران برداشته شد .

وی با بیان اینکه فرزندان کهگیلویه و بویراحمدی همانند ساید فرزندان ایران اسلامی ، توانستند مسیر و راه را و این حرکت را مشخص کنند، افزود: انها دشمن را به عقب بازگردانند و بر سر جایش بنشانند و با اقتدار وارد مذاکره بشوند، مگر فراموش کردیم در روزی که تمام قدرت های شرق و غرب وارد مبارزه علیه ما شدند از تمام توان و قدرتشان استفاده کردند، هر چه داشتند به میدان آوردند برای محو و نابودی این ملت اما این ملت همان ملتی بودند که در سال ۵۶ و ۵۷ با اقتدارد به میدان آمد و دشمن را به زانو درآورد و امروز هم اگر ما می بینیم توفیقی حاصل شده و بعضی ها از اون به عنوان یک برگ برنده یاد می کنند .

نماینده پیشین شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیون این حضور واین حرکت های هر روزه ملت هستیم، ملت ایران در انتخابات های گذشته ، در روز قدس ، در روز ۲۲ بهمن چند مطلب را نشان دادند: اول ، جمهوریت نظام و جایگاه مردم و دوم اقتدار مردم و نظام را به منصه ظهور گذاشتند، دوم اینکه نظام و مملکت ما با توجه به مشکلاتی اعم از بیکاری تحصیلکردگان نخبه قطعا به یک تحول نیاز دارد . در مسائل مختلف به خصوص در معیشت مردم و اشتغال نسل جوان.

وی با بیان اینکه آیا مردم ما در حال حاضر احساس آرامش وآسایش در خانه می کنند، تصریح کرد: در چهار دهه که از انقلاب می گذرد ، کاندیداهایی آمدند و خودشان و برنامه ها و توانمندی هایشان را به مردم عرصه کردند یکی از این افراد حجت الاسلام رئیسی هستند ریاست محترم آستان قدس رضوی است ، من ایشان را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری نمی شناسم، وی کسی بود که در حساس ترین پست ها توانست ایفای نقش کند تا جایی که سازمان بازرسی کل کشور که مهمترین سازمان نظارتی کشور بود ، در آن جا یک تحولی به وجود آورد و طوری آنجا را سامان دهد که برای چند دهه آینده این مجموعه بتواند بدرخشد و در زمان معاون اولی قوه قضائیه در راستای همین توانایی و اقتدار توانست در یک جایگاه بسیار مهم دینی و سیاسی و اقتصادی همانند آستان قدس رضوی مسئولیت بگیرد و در آنجا هم به گونه ای حرکت کرد که در طول این مدت مختصر آثار عملکرد ایشان یک تحولی درآستان قدس و مشهدالرضا به وجود آورد که آحاد مردم در آنجا را دیدند .

حجت الاسلام موحد ادامه داد: الان هم در راستای همن مسئولیت پا به عرصه انتخابات گذاشته است و بنده عرص می کنم با توجه به توانمندی هاو شایستگی ها وبرنامه های ایشان که قطعا کارشناسی شده هستند ، امروز ایشان می تواند معضلی بیکاری و عدم اشتغال را که در آحاد خانواده ها وجوددارد ، ایشان می تواند یکی از گزینه های توانمند این حوزه باشد و از اقتدار اینکه این مسیر را باز کند وراه امید و زمینه توفیق را برای مردم فراهم کند .

وی گفت: ایشان با برنامه آمده و با یک تیم اقتصادی کارآمد و سالم آمده ، بدون باند و گروه و ریزه خوار آمده ، از شخصیت های بی بدیلی است که در حوزه نظارت با آن همهگستردگی توانست بدرخشد . ما اعتقاد داریم که ایشان از این توان و اقتدار برخوردار است و به حول قوه الهی در این عرصه نیز بدرخشد .

نماینده پیشین شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما به آقای روحانی هم خسته نباشید می گوییم و هر آنچه زحمت کشیدند تشکر می نماییم اما باید این را هم تحمل کنیم که کسی دیگری بیاید و ما را نقد کند و اشکالات ما را مطرح کند .

وی ادامه داد: ما یکی از شعارهایی که می شنویم این است که تورم تک رقمی شده است ، این خوب است اما به چه قیمتی ؟ همین یاسوج را مثال می زنیم، وضعیت مسکن و کارخانه ها به چه صورتی است ؟ وقتی کار و فعالیت اقتصادی نباشد ممکن است تورم تک رقمی هم بشود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.