آوای جنوب

سلام محسن عباسی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان و هوادارانش به انتخابات شورای شهر+تصاویر

ستاد انتخاباتی مهندس محسن عباسی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان با حضور اقشار و طوایف مختلف با حضور چهره های سرشناس گچسارانی افتتاح شد

به گزارش آوای جنوب از گچساران ستاد انتخاباتی مهندس محسن عباسی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان با حضور اقشار و طوایف مختلف با حضور چهره های سرشناس گچسارانی افتتاح شد.

آوای جنوب/علی مراد کاظم پور/سمیرا نصاری

نخبگان گچسارانی در کدام نقطه قرار گرفته‌اند/مردم افرادی را انتخاب کنند که برای آنها تصمیم بگیرند نه برای عده‌ای خاص

محسن عباسی در جمع هواداران خود گفت: مطمئنا مردم ایران اسلامی به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این انتخابات همچون گذشته حضور پرشوری خواهند داشت و بار دیگر با تصمیمات خود دشمنان را نا امید خواهند کرد.
وی با اشاره به رای دادن برای تصمیمات مهم کشوری افزود: آیا می‌توان بدون تحقیق و تفحص رای خود را در صندوق‌ها ریخت.
عباسی ادامه داد: برای رای دادن به کاندیداها باید تمام کارنامه‌ها و سوابق کاری را مردم مطالعه و منصفانه تصمیم‌گیری و رای دهند چرا که یک انتخاب خوب تضمین کننده آینده است.

این کاندید با اشاره به مقدس بودن رای تصریح کرد: آرایی که چنین مکان و منزلتی را دارد، نمی‌توان بدون تحقیق و تفحص در مورد کاندیداها به درون صندوق‌ها ریخت.

وی با اشاره به افرادی که با رای آوری به شورای شهر راه می‌یابند بیان کرد: آن شخصی که به شورا می‌رود باید برای اساس خدامحوری باشد نه بلکه بر اساس باندمحوری و قومی و قبیله‌ای به شورا راه پیدا کند.

وی افزود: بحث شورای شهر است و می‌بایست به دنبال منافع خود نباشیم این شهر دارای پتانسیل‌های فرهنگی و اجتماعی زیادی است.
این کاندید بیان کرد: گچساران نیروهای انسانی بسیار مستعد و منابع خدادادی فراوانی دارد و استفاده بهینه از منابع باید در دستور کار قرار.
وی با اشاره به معظل این شهر گفت: مهمترین و اساسی‌ترین معظل این شهر که در حال حاضر با وجود اعتبارات اما کار به کندی در آن صورت می‌گیرد نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان است.
عباسی ادامه داد: یکی از مسائلی که موجب پیشروی کار در بافت فرسوده دوگنبدان می‌شود مسئله فرهنگ سازی در این مناطق است.
این کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بیان کرد: البته نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده دوگنبدان مختص به شورا و شهرداری نیست.
وی ادامه داد: در کنار شورا و شهردار نظام مهندسی نباید بگذارد که با علم زیبای خود زیبایی شهرستان از بین برود.
عباسی با اشاره به ساخت مجتمع مسکونی در مناطق مختلف شهری اظهار کرد: نظام مهندسی در مرحله اول باید جمعیت ساکنان آن منطقه را مورد بررسی قرار دهد.
وی افزود: برخی اوقات نخبگانی دارای ایده‌های خوب برای زیبایی شهر دارند که باید مسوولان به این ایده‌های نخبگان توجه کنند و این سوال پیش می‌آید امروز نخبگان ما در کدام نقطه قرار گرفته‌اند.
عباسی تصریح کرد: شاید در برخی اوقات یک برنامه خوب برای آینده شهر از یک جناح خاصی صورت بگیرد که در این صورت اگر واقعا دلمان برای آینده شهر بتپد باید مسوولان این نیروهای متخصص از هرجناحی که هستند را حمایت کنند و افرادی که برای این شهر دل می‌سوزانند مورد حمایت قرار بگیرند.
وی افزود: متاسفانه مشاهده می‌کنیم هر گروهی که بر سر کار می‌آیند به فکر یکه‌تازی و حذف رقیبان هستند و اعتقاد راسخ دارم چنین طرز تفکری نباید در شورای شهر رخنه کنند که اگر چنین شد آسیب‌های آن مورد توجه مردم خواهد شد و مردم امروز باید با دقت افرادی را انتخاب کنند که بتوانند برای آنها تصمیم بگیرند نه برای عده‌ای خاص.
این کاندید بیان کرد: اعتقاد دارم که شورای شهر و شهردار از این نیروهای متخصص حمایت کنند و فرقی ندارد که این نیرو از کدام جناح وقوم و قبیله‌ای باشد.

وی ادامه داد: هدف اصلی من عمل به وظایف و اختیارات شورا و استفاده حداکثری از قانون برای پیشرفت شهر و اجرایی شدن پروژه‌ها است.
عباسی خاطرنشان کرد: اول باید به فکر طرح و تحول در این شهر باشیم.
این کاندید با اشاره به فرهنگیان گفت: انسان هایی که دارای نظم فکری هستند باید انتخاب شوند تا عملکرد آنها در شهرمان نمود داشته.
عباسی افزود: به عنوان فرزند کوچک این مردم تنها خواسته من از مردم شهرم این است افرادی را انتخاب کنند که بدون سیاسی کاری و باند بازی تنها برای خدمت به این شهر به میدان آمده باشند.
عباسی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی را می‌بینیم و دلمان برای آینده به درد می‌آید افزود: اگر اینگونه و در این مسیر بخواهیم پیش برویم در آینده گچساران با مشکلاتی روبرو خواهدشد و در این زمینه اعتقاد دارم باید شروع کارمان دغدغه مشکلات فرهنگی باشد
وی در پایان خاطرنشان کرد: من بر اساس تکلیف شرعی وبا مشورت بزرگان و دوستان وارد این عرصه شده‌ام و با پتانسیل توانایی که در خود می بینم می‌توانم برای آینده شهرم مفید باشم .

محسن عباسی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان: نه برای تکدی‌گری بانوان کاری کرده‌ایم نه برای مدال آوری بانوان گچسارانی در مسابقات ورزشی

این کاندیدای شورای  شهر دوگنبدان  به مسائل زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان قشر آسیب پذیر جامعه هستند و بخش اشتغال زنان نادیده گرفته شده است.

وی با بیان مثالی گفت: برای مثال هیچ اقدامی برای زن های دست فروش  در سطح شهر انجام نمی شود.
وی تصریح کرد:دست فروشی یک زن  به معنای مرگ تدریجی زنی که از سر ناچاری به دست فروشی روی آورده و لذا باید تدابیری اندیشیده شود که آنها بتوانند همان شغل را در یک محیط مناسب تر و با استفاده بهینه از امکانات موجود انجام دهند.
عباسی با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: در مسائل مشاوره حقوقی و خانوادگی همواره زنانی را می بینیم که به دلیل آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، ازدواج موقت و غیره، دچار آسیب شده اند و گاهاً به اختلالات روانی و روان پریشی دچار و خانواده آنها با بحران روبه رو  می شوند و در این خصوص ما باید مدافع حقوق زنان و بانوان شهرمان باشیم.
وی افزود: خطراتی که زمینه فروپاشی خانواده را فراهم می کنند، باید شناسایی و رفع شوند و باید به زنان آموزش ها و مهارت های لازم داده شود و برای زنانی که دیگر توانایی کارکردن ندارند و بیمه هم ندارند، فکری کرد.

کاندیدای شورای شهر دوگنبدان با اشاره به کسب مقام از سوی بانوان گچسارانی تاکید کرد: شعار نمی دهم اما ببینید بانوان گچسارانی پس از مقام آوری در رشته های مختلف ورزشی و مسایل دیگر در همان روزهای اول تیتر خبرها می شوند و پس از یک هفته به فراموشی سپرده می شوند.
عباسی  با اشاره به بانوانی که در رشته های مختلف ورزشی برای این شهر مقام آورده اند ادامه داد: بانوان و افتخار آمیزان هاکی و هندبال و تیراندازی و دیگر رشته های ورزشی ما امروزه در شهرستان گچساران در کجا قرار گرفته اند.
وی بابیان اینکه ،آیا اگر نفت حمایتش را برداشت ورزش بانوان شهر ما باید تعطیل شودگفت: آیا تجلیل از بانوان و قهرمانان شهرمان باید در یک بنر خلاصه شود.؟
چگونه است که در شهرهای دیگر از آنها حمایت مادی و معنوی می شود اما در شهر ما حتی پاداش آنها نیز به فراموشی سپرده می شود.
عباسی اظهار کرد: امروز برای رای آوری نمی گویم اما بانوان گچسارانی در تمام زمینه ها با امکانات کم درخشیده اند اما متاسفانه ما از آنها حمایت نکرده ایم.
محسن عباسی ادامه داد: چرا امروز باید بانوی شهر من در گوشه های شهر تکدی گری کند و ما به سادگی از کنار آن عبور کنیم.
چرا بانوی شهر من برای امرار معاش زندگی اش باید با ترس و لرز در گوشه خیابان دستفروشی کند در حالیکه ما می توانیم با ایجاد بازارچه هایی آنها را ساماندهی کنیم.
کاندیدای جوان گچسارانی عنوان کرد: این سوال برای همشهریان من پیش می آید وظیفه متولیان چیست و چرا کوتاهی کرده اند.

در ادامه تصاویر را مشاهده کنید:

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president