آوای جنوب

رئیس آموزش و پرورش گچساران: تیم فوتسال دانش‌آموزان روستای خیرآباد قهرمان کهگیلویه و بویراحمد شد+تصاویر

رئیس آموزش و پرورش گچساران از قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزان گچساران در مسابقات دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

رئیس آموزش و پرورش گچساران از قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزان گچساران در مسابقات دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

آوای جنوب؛

سید ظهیرالدین پورالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مسابقات فوتسال دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر در مرکز استان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات به مدت ۳ روز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که تیم فوتسال دبستان عمار یاسر خیرآباد گچساران به نمایندگی از این شهر در این مسابقات حضور پیدا کرد.

رئیس آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: در مرحله اول مسابقات تیم عمار یاسر خیرآباد ابتدا در شهرستان گچساران در بین مدارس این شهرستان به مقام قهرمانی دست یافت.

پورالحسینی اذعان کرد: در ادامه این مسابقات این تیم به مصاف باشت، لیکک و گچساران رفتند که با پیروزی این تیم به مرحله بعدی مسابقات استانی راه یافت.

وی افزود: این تیم موفق شد در مسابقات دوره ابتدایی قهرمان استان شود.

رئیس آموزش و پرورش گچساران بیان کرد: تیم عمار یاسر خیرآباد در بازی فینال موفق شد با نتیجه ۳ برصفر تیم یاسوج را شکست و قهرمان مسابقات فوتسال دانش آموزی استان شود.

پورالحسینی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم دبستان عمار یاسر روستای خیرآباد گچساران به ترتیب پویا نیازی، ابوالفضل مرارت، مهدی هدهدی، امیرعلی سینازاده، مهدی فلاحی، امیر مرارت، علی افضلی، شاهین عشقی، آرین صالح‌نژاد، رضا مصلح و ابوالفضل بقایی .

 





 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president