آوای جنوب

دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز اشیاء عتیقه در امام زاده جعفر گچساران+جزییات

فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری عاملان حفاری غیر مجاز اشیاء عتیقه در این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب

سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از شناسایی و دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز اشیاء عتیقه در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: با کسب خبری، مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط افرادی سودجو در حوزه استحفاظی پاسگاه امامزاده جعفر(ع) موضوع در دستور کار مامورین قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گچساران افزود: ماموران گشت پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) در حین گشت زنی در این روستا مشاهده نموده یک دستگاه خودروی پژو کنار قبرستان پارک شده، که ماموران به محل اعزام و مشاهده کردند دونفر با هویت‌های مشخص اقدام به حفاری در منطقه ثبت شده میراث فرهنگی هستند.

موسوی ادامه داد: در بازرسی از خودرو یک دستگاه گنج‌یاب و یک دستگاه ردیاب به همراه وسایل و متعلقات و یک عدد کلنگ کشف که پس از هماهنگی با مقام قضائی، آنها را همراه با وسایل مکشوفه، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل دادند.

فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را در سریع‌ترین زمان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و پلیس را در انجام هرچه بهتر ماموریت‌هایشان یاری کنند.
==================================
توقیف دو محموله قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از توقیف دو دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران با بیان اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران در سال جاری خوشبختانه موفقیت‌های بسیارخوبی در زمینه تامین امنیت شهروندان، مبارزه با جرائم خشن و قاچاق کالا به دست آورده است، اظهار کرد: این موفقیت‌ها با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس، همکاری یگان‌های نظارتی و مشارکت شهروندان حاصل شده است.

این مقام قضائی با اشاره به فعالیت قاچاقچیان کالا در شهرستان گچساران و ضرر و زیانی که کالای قاچاق به تولید و اقتصاد کشور وارد می‌کند، تصریح کرد: ماموران پلیس این شهرستان ضمن اخذ دستور قضایی در محور دیلم به شهرستان گچساران حین اجرای تور ایست بازرسی در این محور موفق شدند از دو دستگاه خودرو سورای اجناس فاقد مجوز گمرکی را کشف کنند.

موسوی با اشاره به ارزش ریالی این اجناس اذعان کرد: این اجناس به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط گردیده و خودروها به پارکینگ انتقال و پرونده قضایی تشکیل و به همراه متهمان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گچساران یادآور شد: حضور فعال پلیس در مسیرهای ارتباطی به بنادر موجب ناامن کردن مسیر برای قاچاقچیان و در نهایت کمک به اقتصاد کشور دانست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president