آوای جنوب

درخواست داریوش یزدی از مسئول لیگ دسته دوم کشور/ ورزشگاه اتکا یک استادیوم محلاتی است

با توجه به شرایط نامناسب ورزشگاه اتکا و اتفاقات بازی با تیم کیمیا فرآیند در این ورزشگاه از آقای مهرداد شفیعی به طور ویژه درخواست می‌کنیم که با حضور در ورزشگاه اتکا از نزدیک این دیدار را تماشا کند.

آوای جنوب؛
در آستانه دیدار تیم نفت و گاز گچساران با تیم شهباز نوژان البرز، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: با توجه به شرایط نامناسب ورزشگاه اتکا و اتفاقات بازی با تیم کیمیا فرآیند در این ورزشگاه از آقای مهرداد شفیعی به طور ویژه درخواست می‌کنیم که با حضور در ورزشگاه اتکا از نزدیک این دیدار را تماشا کند.

براساس این گزارش داریوش یزدی درخصوص دیدار تیمش پیش از بازی با تیم شهباز نوژان البرز تصریح کرد: به جایگاه تیم حریف در جدول توجه‌ای نداریم و تمامی بازی‌ها تا انتهای فصل برای تیم ما حساس بوده و همه تیم‌ها قابل احترام هستند.

یزدی اذعان کرد: خوشبختانه با پیروزی که هفته گذشته مقابل تیم سپهر نقش جهان کسب کردیم، تمامی بازیکنان تیم از لحاظ شرایط روحی و روانی آمادگی کاملی دارند که یک بازی خوب در تهران و در مقابل حریفمان انجام دهیم که با کسب سه امتیاز برای تیم همراه شود.

وی افزود: امتیازات این بازی خارج از خانه برای ما بسیار مهم است و پیروزی در این بازی برای دیدارهای بعدی تعیین‌کننده است.

یزدی ادامه داد: بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران کاملا مصمم هستند که با شکست تیم شهباز نوژان روند بردهایمان ادامه داشته باشد و جایگاه تیم در جدول این گروه که بسیار فشرده است را بهبود ببخشیم.

این مربی شاغل در لیگ دو خواستار نظارت بیشتر فدراسیون در این دیدار شد و گفت: با توجه به اینکه تیم شهباز نوژان به نام استان البرز است، چه اتفاقی رخ داده است که در حال حاضر این تیم در استان تهران و در ورزشگاه اتکا از تیم‌های این گروه میزبانی می‌کند، مشخص نیست و به هر شکل فدراسیون بایستی نظارت بیشتری داشته باشد و من فکر می‌کنم تغییر محل میزبانی این تیم از یک استان به استان دیگر نیازمند بررسی بیشتر بود.

یزدی خاطرنشان کرد: به طور کلی ورزشگاه اتکا شرایط برگزاری مسابقات کشوری را ندارد و به نظر من ورزشگاه اتکا یک استادیوم محلاتی است و بازی‌های محلات در آن برگزار شود و قطعا حساسیت دقیق‌تری برای میزبانی مسابقات لیگ دو از سوی فدراسیون لحاظ شود، به خصوص ورزشگاه‌هایی که شرایط برگزاری مسابقه را ندارند.

وی ابراز امیدواری کرد: در روز مسابقه به طور حتم نماینده و ناظری حضور خواهند داشت که عدالت را در بازی ایجاد کنند و حضور مسئولان لیگ دو در استادیوم موجب دلگرمی تیم‌ها و همچنین نظارت بیشتری برای مسابقات انجام شود.

یزدی به قدردانی از رسانه‌های شهرستان پرداخت و افزود: رسانه‌های شهرستان در پوشش تمامی اخبار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تلاش ارزشمندی داشته‌اند که قطعا فعالیت‌های این عزیزان موجب دلگرمی مجموعه تیم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان گفت: از مردم خوب و خونگرم شهرمان که در بازی‌های خانگی در استادیوم حضور پیدا می‌کنند و همچنین بخشی از هواداران که در بازی‌های خارج از خانه در کنار تیم حضور دارند و به حمایت از تیم می‌پردازند و در ایجاد انگیزه به تیم کمک می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدواریم تا پایان رقابت‌ها از تیم محبوب خود حمایت کنند تا به کمک همدیگر نتایج درخشانی رقم برنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president