آوای جنوب

پرداخت پاداش بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد/ توزیع اعتبار میان ۱۲ دستگاه استان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت پاداش بازنشستگان این استان با ابلاغ اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی خبر داد.

آوای جنوب؛

هشتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز به ریاست سید موسی خادمی استاندار و با حضور اعضای این نشست برگزار شد.

این نشست با چهار دستور کار توزیع اعتبارات ابلاغی ردیف‌ها شامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال‌های ۹۴ و قبل از آن جزء (۹۳) ردیف ۵۵۰۰۰۰ (مرحله دوم)، موضوع ماده ۲۳ قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرائم رانندگی برای پرداخت به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ردیف ۵۳۰۰۰۰، بررسی مصوبات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی با موضوع الحاق روستاهای حریم به شهر یاسوج صورت گرفت.

حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به وضعیت پرداخت پاداش بازنشستگان سال‌های ۹۴ و قبل از آن گفت: پاداش بازنشستگان تحت عنوان جزء (۹۳) ردیف ۵۵۰۰۰۰ به استان‌ها ابلاغ و مبلغ ۲۱۵ میلیارد تومان ابلاغ شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرحله قبل مبلغ ۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان به استان ابلاغ شد و اخیرا نیز مبلغ یک میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در سر جمع مبلغ ۹ میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان برای پرداخت پاداش بازنشستگان سال‌های ۹۴ و قبل از آن ابلاغ شده است.

این مسؤول بیان کرد: این مبلغ بین ۱۲ دستگاه توزیع شد که به نظر می‌رسد با اعلام دستگاه‌ها تمام بازنشستگان این سال‌ها می‌توانند پاداش خدمت خود را دریافت کنند و بازنشسته‌ای نخواهیم داشت که پاداش بازنشستگی خود را دریافت نکرده باشد.

نوروزی در خصوص دستور کار دوم این نشست که به موضوع ماده ۲۳ قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی گفت: براساس قانون راه و ترابری، راهنمایی و رانندگی و شورا‌ها و دهیاران می‌توانند از این قانون بهره‌مند شوند که تخلفات رانندگی کشور ۷۳۹ میلیارد تومان بود که ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن به استان ابلاغ شد.

وی بیان کرد: این مبلغ بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان ابلاغ شد که یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان به شهر یاسوج، ۷۵۷ میلیون به شهر گچساران، ۴۹۷ میلیون به کهگیلویه، دنا ۱۲۸ میلیون تومان و سایر شهرهای این استان ابلاغ شد.

همچنین در این نشست الحاق روستاهای سروک، سرآبتاوه، تل خسرو، شهرک ولایت و مهریان، مادوان و بله‌زار به شهر یاسوج مورد بررسی قرار گرفت.

۱۷ مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی در این نشست بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president