آوای جنوب

فرمانده انتظامی گچساران:

کشف ۴۴ کیلوگرم مواد مخدر در پلیس‌راه گچساران به شیراز

موسویفرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۴۴ کیلوگرم مواد مخدر در پلیس‌راه گچساران به شیراز خبر داد.

آوای جنوب

سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: بیش از ۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: با توجه به اهمیت ویژه مبارزه با مواد مخدر و در نظر گرفتن الزامات قانونی و حقوقی، ایست‌های بازرسی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار دارد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن اخذ دستور قضایی و هماهنگی با مقام قضایی در پلیس راه گچساران به شیراز اقدام به برپایی ایست بازرسی کرده‌اند.

موسوی ادامه داد: در همین حین به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شده و خودرو پس از دیدن ماموران پلیس اقدام به فرار کرده، که بلافاصله با اقدام به موقع پلیس، خودرو متوقف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان ساخت: با متوقف شدن خودرو، قاچاقچی مواد مخدر با توجه به شرایط کوهستانی بودن منطقه قصد فرار داشت که با اقدام به موقع ماموران دستگیر شد.

موسوی بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی وانت پیکان مقدار ۴۴کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مسؤول با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این رابطه بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا داده شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نوید گفت:

    احسنت سرهنگ موسوی واقعا انسان لایقیست

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president