آوای جنوب

تیم فوتبال زاگرس یاسوج با گل به خودی از اروند خرمشهر شکست خورد

13950828000450_photoaسرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج از شکست تیم خود برابر تیم صدر جدولی اروند خرمشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد.

آوای جنوب؛

حمید کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: متأسفانه بازی در مقابل تیم اروند خرمشهر را در حالی با یک گل واگذار کردیم که بازیکن خودی توپ را وارد دروازه خودمان کرد.

وی با بیان اینکه در این بازی شاید ۱۰ موقعیت خوب را از دست دادیم افزود: امروز نیز درست یک بازی به مانند دیدار مقابل نفت گچساران و قشقایی شیراز داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج افزود: متأسفم که بگویم با خودروی شخصی به مصاف حریفان خود می‌رویم و حتی در پول غذای بازیکنان خود هم درمانده‌ایم.

کرمی بیان کرد: تیم اروند خرمشهر در حالی از وجود بازیکنان لیگ برتری و بازیکنان اسم و رسم دار استفاده می‌کند که هنوز نتوانسته‌ایم ریالی به بازیکنان خود بدهیم و به همین دلیل نباید انتظار معجزه از تیم ما داشته باشید.

وی گفت: بازیکن ما دیگر نمی‌توانند به درخواست تیم‌های پولدار توجهی نکنند و بر همین اساس از آن‌ها خواسته‌ایم تا در صورت پیشنهاد بهتر به تیم‌های دیگر بودند چرا که نمی‌توانیم اینجا با همه این مشکلات و عدم توجه مسؤولان و نداشتن خوابگاه و پول غذا و پول رفت و آمد به شهرها بازیکنان را به زور نگهداریم.

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با ابراز ارادت به هواداران و دوستداران ورزش در این استان گفت: باید از حمایت‌های رئیس هیأت فوتبال استان و همچنین حمایتی که مدیرکل ورزش داشته قدردانی کنم و می‌دانم که دست آن‌‌ها برای کمک مالی به تیم خالی و بسته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president