آوای جنوب

جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گچساران می‌آید

نوراییسرهنگ علی‌اصغر نورایی‌نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در گفتگو با آوای جنوب برنامه‌های هفته بسیج را تشریح کرد.

آوای جنوب؛

سرهنگ نورایی‌نسب اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته نیز بسیج شهرستان گچساران با برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان و حوزه‌های اطراف برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

وی افزود: این برنامه‌ها با هدف تدوین نقش و جایگاه بسیج و تقویت روحیه انقلابی‌گری برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران با اشاره به نامگذاری ایام‌ هفته بسیج تصریح کرد: در اولین روز هفته بسیج که مصادف است با اربعین حسینی و پیاده‌روی زائران کربلای معلی هیأت‌های مذهبی شهرستان گچساران و بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی از محل بوستان شهدای گمنام شهرستان گچساران به محل مصلای این شهرستان به صورت پیاده حرکت خواهند کرد.

سرهنگ نورایی‌نسب بیان کرد: حجت‌الاسلام حسینی‌صدر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان در اجتماع پرشور هیأت‌های مذهبی شهرستان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

این مسؤول اذعان کرد: حضور نخبگان سیاسی و فرهنگی بسیجی در کنار سخنرانان مطرح کشوری در مدارس، دانشگاه‌ها با موضوع انقلابی‌گری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان خواهد بود.

وی گفت: نشست‌های بصیرتی، تبیین گفتمان انقلابی‌گری با سخنرانی جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت ۲ روز در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

نورایی‌نسب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شاخصه‌های یک بسیجی اشاره داشت و عنوان کرد: ایشان شاخصه‌های بسیج را اخلاص، بصیرت و تکلیف به موقع عنوان کردند.

وی ادامه داد: امام راحل ما با یک دوراندیشی و عاقبت‌نگری در آذرماه ۵۸ فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد تا پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران خاطرنشان ساخت: امروز گسترش دوراندیشی امام راحل را در نقاط مختلف دنیا مشاهده می‌کنیم و هر جا بسیج مردمی تشکیل شده است موفق بوده‌اند.

نورایی‌نسب گفت: امروز ثابت شده است تفکر بسیجی تنها تفکری است که می‌تواند کشور را در مقابل تمامی تهدیدها و زیاده‌خواهی دشمنان نجات دهد.

وی ابراز کرد: امروز به برکت هدایت‌های مدبرانه، حکیمانه امام خامنه‌ای ایران اسلامی به عنوان قدرتی جهانی مطرح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران به تجمع بزرگ ۵ آذر با حضور بسیجیان و پیشکسوتان بسیج اشاره کرد و افزود: تجمع بزرگ ۵ آذر میثاقی دوباره با آرمان‌های اباعبدالله، امام راحل، شهدای انقلاب و امام خامنه‌ای است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نوراله حسن پور گفت:

    سلام برسرهنگ نورایی فرماندهی محترم سپاه پاسداران گچساران که ازنیروهای مخلص وایثارگرمیباشد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president