آوای جنوب

انتقاد صادق خرازی از اصلاحطلبان در یاسوج/باید دست سردار سلیمانی را بوسید+تصاویر حاشیه‌ها و درگیری‌ها

خرازیرئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اصلاح‌طلبان مستبدانه با منتقدان برخورد نکنند.

آوای جنوب؛

سید محمدصادق خرازی بعد از ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در محل دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با طرف‌های مقابل اظهار کرد: موضوع تمایل آمریکا به مذاکره با ایران از طرف یک کانال و واسطه از کشور عمان با ایران مطرح شد.

این فعال سیاسی با بیان سقفی که مقام معظم رهبری از ابتدا برای مذاکرات تعیین کردند، افزود: برای مذاکرات از سوی معظم‌له سقف و کف تعیین شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توصیه داشتند که اولاً مذاکرات باید در موضوع هسته‌ای باشد و ثانیاً در سطح وزرا نباشد، اضافه کرد: باید اذعان کرد که در کشور هیچ دیپلماتی زبده‌تر و قوی‌تر از مقام معظم رهبری نداریم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان بیان کرد: برجام معاهده‌ای آسمانی نیست و مطرح کردن برجام‌های دیگر شایسته کشور نیست، بنابراین در بحبوحه‌ای که قدرت اول منطقه هستیم و در طول سده‌های اخیر چنین قدرتی نداشته‌ایم شایسته نیست که چنین موضعی داشته باشیم.

خرازی، اطاعت از مقام معظم رهبری را لازم و واجب دانست و توضیح داد: توصیه می‌کنیم که برخی از دل برجام هسته‌ای برجام‌های دیگر نسازند.

وی با قدردانی از نیروهای نظامی از جمله بسیج و سپاه گفت: باید دست امثال سردار سلیمانی‌ها را برای امنیت کشور بوسید.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد شدید از برخی اصلاح‌طلبان گفت: نباید مستبدانه برخورد کرد و اجازه صحبت‌ به منتقدان نداد.

جلسه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج که با حضور سید محمد صادق خرازی مشاور ارشد سید محمد خاتمی برگزار شد، با شروع سوالات دانشجویان با تنش و درگیری همراه شد.

سید محمد صادق خرازی با دعوت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در جمع دانشجویان این دانشگاه حاضر و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

 این جلسه که قرار بود راس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار شود با تاخیر یکساعته شروع شد.

جلسه در حالی شروع شد که جای نشستن تعداد زیادی از دانشجویان وجود نداشت و دانشجویان در کنار دیوارهای سالن و وسط سالن ایستاده و نظاره گر جلسه بودند.

بنا بر این گزارش، جمعی از دانشجویان در این جلسه شروع به بیان شعارهای مرگ بر احمدی نژاد، زنده باد اصلاحات کردند که ادامه این موضوع موجب تحریک دانشجویان دیگر شد و آن ها هم در پاسخ شعار مرگ بر خاتمی و مرگ بر فتنه گر سر دادند.

به گزارش خبرنگار مستقر در سالن جلسه، بعد از سر دادن شعار ازسوی طرفین به مدت چند دقیقه درگیری فیزیکی در سالن شروع شد.

تصاویر زیر از حواشی و درگیری این جلسه در زیر آمده است و اخبار تکمیلی دقایقی دیگر منتشر می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president