آوای جنوب

هدایت‌خواه: مردم بر خلاف عقیده رئیس‌جمهور هوای سالمی در پسابرجام استنشاق نکرده‌اند

هدایت خواهنماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بر خلاف نظر رئیس‌جمهور آن چنان هوای سالمی در پسابرجام استنشاق نکرده‌اند و عملا دستاوردی از برجام ندیده‌اند.

آوای‌جنوب؛

ستار هدایت‌خواه با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در جشنواره مطبوعات و اظهار این سخن که «به‌ جای دویدن در هوای سالم پسابرجام ایستاده‌ایم و بحث می‌کنیم» اظهار کرد: بنا به گفته مردمی که در کوچه و خیابان حرف دل خود را می‌زنند و مشکلات اقتصادی آن‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود، برجام دستاوردی نداشته است.

دبیر جبهه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: لذا مردم بر خلاف نظر و عقیده اقای روحانی هوای آن‌چنان سالمی در پسابرجام استنشاق نکرده‌اند.

وی با بیان این که خود دولتی‌‌ها هم مستقیم و غیر مستقیم از دستاورد تقریبا پوچ و هیچ برجام سخن گفته‌اند، تصریح کرد: دستاوردهای برجام کجاست ک مردم آن را مشاهده و احساس نمی‌کنند و در زندگی آن‌ها ملموس نیست.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهتر است آقای رئیس‌جمهور به‌جای نگرانی از دلسوزان داخلی از بدعهدان خارجی دل‌نگران باشند که همه چیز ما را در مقابل هیچ گرفتند.

هدایتخواه با بیان اینکه بسیاری از حرف‌های این آقایان با آرمان‌های امام و ارزش‌های انقلاب هم‌خوانی ندارد، بیان کرد: قطعا هیچ انسان مسلمانی از تحریم هم‌وطنان خود خوشحال نمی‌شود اما سؤال ما این است که چرا همه چیز خود را بدون اینکه طرف مقابل به عهد خود وفا کند، بخشیدیم.

وی با انتقاد از مواضع و سخنان رئیس‌جمهور و موضع‌گیری گاه و بیگاه مقابل دلسوزان انقلاب گفت: متأسفانه آقای رئیس‌جمهور در برابر طرف بد‌عهد و پیمان‌شکن خارجی نرم‌خو و در مقابل دلسوزان داخلی در کشور با تندخویی رفتار می‌کنند که جای تعجب و ابهام دارد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: لذا معتقدیم که اگر پسابرجام دستاوردی داشته که نداشته، نباید آقای رئیس‌جمهور از آن تعریف کنند و اجازه دهند و بگذارند مردم نظر دهند که آیا پس از برجام هوای سالم استنشاق کرده‌اند یا این که خلاف آن را در زندگی روزمره مشاهده و احساس می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president