آوای جنوب

واکاوی نتیجه اعتماد به آمریکا در برجام توسط جواد کریمی قدوسی در یاسوج

قدوسیمسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکاوی و تحلیل نتیجه اعتماد به آمریکا در برجام توسط جواد کریمی قدوسی در یاسوج خبر داد.

آوای جنوب؛

حمید برازش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رسالتی که به عنوان یک تشکل دانشجویی بر عهده دارد در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف شرکت کرده و رسالت و وظیفه تبیین‌گری و روشنگری را انجام می‌دهد.

وی به موضوع برجام به عنوان یکی از موضوعات مهم کنونی در کشور یاد کرد و گفت: مردم به دنبال این هستند که به دستاوردهای برجام پی ببرند و از چند و چون آن باخبر شوند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه تشکل‌های دانشجویی را شفاف‌سازی دانست و گفت: بر همین اساس بسیح دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان بنا بر وظیفه و برای واکاوی و تجریه و تحلیل این موضوع برنامه‌هایی دارد.

وی از دعوت جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس برای حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این نماینده مجلس امروز یک‌شنبه و رأس ساعت ۲۰ در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی در جمع دانشجویان به سؤالات آن‌ها پاسخ خواهد داد و در خصوص نتایج اعتماد به آمریکا در موضوع برجام هم سخنرانی خواهد داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president