آوای جنوب

وزیر احمدی نژاد در یاسوج:جریان انقلابی با یک کاندیدا به استقبال انتخابات می‌رود/ آقای رئیس‌جمهور فساد ۸ هزار میلیاردی را تعویق بدهی می‌نامد

حسینیوزیر ارشاد دولت دهم گفت: متاسفانه آقای رئیس‌جمهور امروز در مجلس فساد ۸۰۰۰ میلیاردی را تعویق بدهی معرفی می‌کند در حالی که پول یک میلیون معلم را به ۳۰ نفر می‌دهند.

آوای جنوب؛

سید محمد حسینی ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه یاسوج در پاسخ به سوالات دانشجویان در زمینه‌های مختلف از جمله عملکرد بشار اسد در کشور سوریه اظهار کرد: جای تاسف است که برخی به اسم دانشجو و آن هم انجمن اسلامی خواسته و ناخواسته از تکفیری ها و داعش حمایت می‌کنند.

وی با بیان این که در عربستان و امریکا و ترکیه در آدم‌ کشی‌های سوریه دیده می‌شود، تصریح کرد: دولت بشار اسد در کنار مردم سوریه علیه دشمنان مردم اقدام می کند.

وزیر ارشاد دولت دهم در ادامه اظهارات خود با بیان این که جای بسی تاسف است که عده‌ای دولت بشار اسد را هم‌طراز با داعش و تکفیری‌ها تعریف می‌کنند، تصریح کرد: تکفیری ها و داعش را عربستان مورد حمایت قرار داده که همین عربستان بر ضددولت بشار اسد اقدام می‌کند.

حسینی در خصوص افرادی که لانه جاسوسی را تسخیر کردند و مواضعی که اکنون دارند، تصریح کرد: برخی از آن‌ها مانند شهید علم الهدی در جبهه‌ها حضور یافتند و به شهادت رسیدند و برخی دیگر اکنون در نهادهای انقلابی در حال خدمت هستند و برخی همه که همیشه منافع خود را در نظر می گرفتند مانند اکبر گنجی به دامان آمریکا غلطیدند چرا که امروز منافع خود را در چرخش می‌دانند.

حسینی اظهارات خود در پاسخ به سوالات دانشجویان با اشاره به فساد ۸ هزار میلیارد تومانی در دوره کنونی اظهار کرد: متاسفانه آقای رئیس جمهور امروز در مجلس این اختلاس و فساد را تعویق بدهی معرفی می‌کند در حالی که پول یک میلیون معلم را به ۳۰ نفر می‌دهند.

وی گفت: این پاسخ رئیس جمهور قانع کننده نیست زیرا عده‌ای ماهانه پولی از فرهنگیان گرفته و آن را به عده‌ای خاص داده‌اند و اختلاس و فسادی صورت گرفته و امروز از آن به عنوان تعویق بدهی یاد می‌کنند.

وزیر ارشاد اسلای دولت دهم در ادامه اظهارات خود در خصوص تحریم برخی از افراد از جمله خودش تصریح کرد: این افتخاری برای ما به شمار می‌رود که مورد خشم و غضب آمریکا و استکبار جهانی باشیم.

حسینی با بیان این که جریان ارزشی در انتخابات کاندیدا معرفی خواهد کرد، اظهار کرد: افراد در مناطق و استان‌های مختلف خود را به مردم معرفی می‌کنند و و همچنین برخی نظرسنجی‌ها وجود دارد که در نهایت جریان ارزشی با در نظر گرفتن اقبال به افراد با یک کاندیدا وارد میدان خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president