آوای جنوب

الله کس راهی : رئیس‌جمهور با انتخاب دانش‌آشتیانی به سیم آخر زده است/لاریجانی محافظه‌کاری نکند

راهیپس از برملا شدن فساد ۸ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان و متعاقب آن استعفای وزیر آموزش و پرورش و در ادامه معرفی فخرالدین دانش‌آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس؛ بسیاری از فرهنگیان در نقاط مختلف کشور و از جمله در کهگیلویه و بویراحمد واکنش منفی نسبت به این خط سیر دولت و رئیس‌جمهور نشان دادند.

آوای جنوب؛

بر همین اساس و برای آشنایی با نظرات و پیشنهادات و انتقادات برخی از فرهنگیان صاحب‌نظر در استان کهگیلویه و بویراحمد به سراغ آن‌ها رفتیم و در این خصوص نظرات آن‌ها را جویا شدیم.
به سراغ الله‌کس راهی از باسابقه‌ترین معلمان و فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد و مسؤول اسبق آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در اوایل دهه ۶۰ رفتیم و نظر این فرهنگی با سابقه در استان را جویا شدیم.

راهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به نظر من آقای رئیس‌جمهور به سیم آخر زده است و بعد از مشکلاتی که در خصوص فساد ۸ هزار میلیارد تومانی به وجود آمد نباید بی‌گدار به آب می‌زد و فردی را معرفی می‌کرد که در وهله نخست از جنس فتنه بود و در ثانی هیچ اطلاع و شناختی از آموزش و پرورش نداشت.

وی با بیان اینکه تجربه سیاسی ما در کنار تجارب فرهنگی می‌گوید که پشت این قضیه کسانی دیگر به جز آقای روحانی هستند، افزود: فاجعه‌ای بزرگ در آموزش و پرورش با فساد ۸ هزار میلیارد تومانی رخ داد که نباید با معرفی فردی مسأله‌دار نمک بر روی زخم پاشیده می‌شد.

لاریجانی و نمایندگان ملاحظه‌کاری و محافظه‌کاری نکنند

راهی عنوان کرد: امروز از آقای لاریجانی انتظار می‌رود که به عنوان رئیس مجلس به همراه نمایندگان هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری و محافظه‌کاری نداشته باشند، چراکه از یک سو بحث فساد و از سوی دیگر موضوع فتنه در میان است و نباید اجازه داد تا آموزش و پرورش آلوده به معجون فساد مالی و فتنه شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچسارانی گفت:

    چه کسانی از فتنه وفساد حر میزنند!!!

  2. فرهنگی گفت:

    رئیس جمهور اشتباه کرد. باید از روز اول با ا – ر مشورت میکرد بعد وزرا را به مجلس معرفی میکرد. نظر آقای ر برای پیشرفت کشور خیلی مهم است. اگه ا – ر برای آموزش و پرورش معرفی میکرد خیلی خوب میشد.

  3. بواجان دولیاری گفت:

    برادر فرهنگی! چطور است که حرف زدن امثال راهی شما را می سوزاند ولی موج سواری های ظفریان شما را حتی مشوش نمیکند؟
    معتقدم شما و امثال شما گرفتار اپیدمی تحمیقی شده اید که شگرد اصلی ظفریان است.
    امثال راهی فقط یک مشکل دارند و آن مشکل هم اینست که برده صفت و تملق گو نیستند تا به امید لیسیدن گوشه ی چرب کاسه ای تن به هر حقارتی دهند.بهتر نیست کمی تحمل کنید و شنونده ی سخنان کسانی باشید که با شما مخالفند.

    لطفا بعضی فرصت ها را جهت عقده گشایی از دست بدهید تا دیگران هم بتوانند اظهار نظر کنند. زیرا دیگران هم می فهمند، با عزتند و از مفلسی و دریوزگی بیزارند.

    متشکرم

  4. خان گفت:

    مثل اینکه دوستان بالا خیلی بهشون فشار اومده مثل اینکه خبر ندارند در سال ۸۸ فتنه در کشور رخ داد یا اینکه…!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president