آوای جنوب

واکنش احمدخورشیدی به معرفی آشتیانی برای وزارت: مجلس و رئیس مجلس سلوک انقلابی خود را نشان دهد/آموزش و پرورش ستاد انتخاباتی می شود

خورشیدیدبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش با معرفی دولت و انتخاب احتمالی دانش‌آشتیانی به ستاد انتخابات تبدیل می‌شود.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس برای کسب رأی اعتماد اظهار کرد: معرفی شخصی با هویت مشخص در فتنه ۸۸ برای وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور، زوایای پیدا و پنهان زیادی دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین وزارتخانه با اثرگذارترین نیروها اعم از فرهنگیان و دانش‌آموزان و قشر جوان و نوجوان به شمار می‌رود، تصریح کرد: انتخاب چنین فردی برای چنین وزارتخانه‌ای که هم مردم، هم نظام و هم رهبری روی آن حساسیت زیادی دارند، بسیار جای تأمل است.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی اضافه کرد: مسلم است که این انتخاب بیش از هر چیز برای اثرگذاری در انتخابات آینده بوده و سعی بر این است تا هم به وسیله پشتوانه مادی بسیار بالا و هم نیروی انسانی گسترده در این وزارتخانه به اهداف خود در انتخابات دست یابند.

این مسؤول، معرفی افرادی که هم از لحاظ اقتصادی و هم سیاسی مسأله‌دار هستند را برای این وزارتخانه حساس بسیار خطرناک عنوان کرد و افزود: مجلس و شخص رئیس‌ مجلس باید در این قضیه سلوک انقلابی را پیشه راه خود کرده و اجازه ندهند سرنوشت این وزارتخانه حساس به چنین افرادی سپرده شود.

خورشیدی‌آزاد در پایان اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان را فاجعه‌ای تاریخی برشمرد و گفت: قدر مسلم این فاجعه در دولت کنونی رخ داده و افرادی ذی‌نفع شده‌اند و به یک میلیون معلم که جزو پایین‌ترین قشر کشور از لحاظ معیشتی هستند ظلم و اجحاف شده، بنابراین رئیس‌جمهور به جای معرفی فردی با این پیشینه سیاسی و مالی، می‌توانست در این برهه فرد مورد وثوق فرهنگیان را به مجلس معرفی کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president