آوای جنوب

سفر وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد به یاسوج+برنامه ها

حسینیمسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج از بررسی روند آمریکاگرایی در ایران با سخنرانی سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم در دانشگاه آزاد یاسوج خبر داد.

آوای جنوب؛

امین کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان به همه دانشجویان انقلابی و به خصوص دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج اظهار کرد: ۱۳ آبان یکی از مهم‌ترین روزها در تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود که از آن به‌‌عنوان انقلاب دوم هم یاد می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه چنین روزی به درستی و به خوبی به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است، افزود: هر ساله باید بهتر از سال قبل این روز بزرگ گرامی داشته شود و بتوانیم از تحولاتی که در این روز صورت گرفته برای بصیرت‌ افزایی در بین قشر دانشجو استفاده کنیم.

کشاورز به برنامه‌هایی که بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای این روز در نظر گرفته اشاره کرد و گفت: همانند سایر مردم ایران اسلامی خود را موظف به حضور در راهپیمایی این روز بزرگ می‌دانیم.

این فعال دانشجویی گفت: از دیگر برنامه‌هایی که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده بررسی روند تسخیر لانه جاسوسی و همچنین روند مذاکرات کنونی و روند آمریکاگرایی است که با حضور یکی از مهمانان کشوری این برنامه را در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج خواهیم داشت.

وی گفت: این برنامه روز سه‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه جاری از ساعت ۳ بعد از ظهر در سالن ولایت دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج خواهد بود.

کشاورز با بیان اینکه در ۱۰ ماهه گذشته بعد از حوادثی که در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج رخ داد برنامه‌ای در این دانشگاه برگزار نشده است، افزود: از این پس برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president