آوای جنوب

از شجاعت مدیر بویراحمدی تا گلایه فرماندار از نادیده گرفتن خدمات نظام

فرمانداردر دیدار عمومی فرماندار بویراحمد با مردم که با حضور مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد فرماندار بویراحمد خواستار رفع مشکلات مردم شد و گفت: نباید خدمات نظام در نگاه مردم نادیده گرفته شود.

آوای جنوب؛

ظهر دوشنبه اولین دیدار مردمی فرماندار شهرستان بویراحمد با حضور مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور جمعی از مردم برگزار شد.

در این دیدار هر کس به امید رفع مشکلات خود آمده بود تا از فرصت به دست آماده که مدیران خدمات‌رسان حضور داشتند استفاده کنند و شاید گشایشی در کارهایشان صورت گیرد.

از نقاط مختلف شهرستان بویراحمد آمده بودند از زیلایی تا نرگاه و خلف‌آباد و مرکز شهر یاسوج همه برای گره‌گشایی مشکلات عموم حوزه‌های خود آمده بودند تا شاید مطالبات عمومی خود را در این دیدار به سرانجام برسانند.

در اولین دیدار مردمی فرماندار شهرستان بویراحمد که مدیران دستگاه‌های مختلف خدماتی حضور داشتند قریب به ۱۲۰ مراجعه کننده در سالن جلسات برای دیدار حضوری فرماندار آمده بودند و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف برق، آب، اجرای طرح هادی و … مطرح کردند و هر کدام از مشکلات به چند دستگاه مرتبط می‌شد که برگزاری چنین دیدارهایی خود نقش مهم و مثمر ثمری در پیگیری و رفع مشکلات داشت چرا که فرماندار بویراحمد در حضور مراجعه کنندگان علت کم کاری و یا عدم انجام امور را از مدیر مربوطه جویا می‌شد.

*ابراز رضایت مراجعه‌کنندگان در ملاقات عمومی فرماندار بویراحمد

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه برگزاری دیدارهای مردمی با حضور مدیران در رفع مشکلات مردم تاثیرگذار خواهد بود، گفت: چرا که برخی از مشکلات مستلزم اظهار نظر مدیر چند دستگاه بود که با برگزاری چنین جلسات علاوه بر اتلاف وقت پیگیری آن سریع‌تر خواهد بود.

نظری با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای به روستائیان ارائه کرد در واکنش به گلایه دهیار سپیدار در خصوص برخی از جاده‌های ارتباطی روستاهای این حوزه اذعان کرد: خدمات ارزنده نظام که در سطح روستاها ارائه شده باید دیده شوند و بیان کمبودها و قدردانی نکردن از خدمات نظام رضایت‌بخش نیست.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۳۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در سپیدار صورت گرفته لذا علاوه بر بیان نواقصات از اقدمات و خدمات نظام باید یاد شود.

فرماندار بویراحمد از مدیران شهرستانی خواست تا با سعه صدر پاسخگوی مردم باشند و در رسیدگی به مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نظری برگزاری دیدارهای عمومی با حضور مدیران شهرستان را موثر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در اولین دیدار مردمی که مدیران شهرستانی حضور داشتند بسیاری از مراجعه کنندگان راضی سالن جلسات را ترک کردند.

وقتی برخی از مراجعه کنندگان از کمبودها و نواقصات در حوزه‌های خود سخن گفتند اسماعیل یوسفی از آن دسته مدیرانی بود که پس از سخنان فرماندار واکنش نشان داد و از ناملایمات برخی از مراجعه کنندگان در خصوص خدمات گلایه کرد.

رئیس شرکت توزیع برق بویراحمد که همواره از خدمات نظام دفاع کرده، گفت: متاسفانه با خدمات‌دهی ارزنده در سطح روستاهای شهرستان تنها نواقصات و کمبودها مطرح می‌شود.

*از هیچ مسئولی نمی‌ترسم چون تخلف نکردم

یوسفی که عملکرد قابل قبولی طی چند سال اخیر در برق شهرستان ارائه داده، گفت: اینکه ما همش از نواقصات بگوییم اصلا کار خوبی نبوده چرا که بیشتر از آنکه کمبودی باشد کارهای بزرگی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

وی که همیشه با سربلندی تمام از خدمات‌دهی اداره برق بویراحمد دفاع می‌کند، گفت: مدیران ما باید طوری خدمات‌دهند که هیچ کس نتواند از آن‌ها ایرادی بگیرد و بتوانند از خدمات خود دفاع کنند.

یوسفی تاکید کرد: به عنوان یک مدیر به دلیل عدم هرگونه تخلف در حوزه کاری خود از هیچ مسئولی ترس و واهمه ندارم.

وی اذعان کرد: در خصوص خدمت به مردم از هیچ مسئولی نمی‌ترسم.

به گزارش فارس برگزاری دیدارهای عمومی فرماندار بویراحمد مطابق برنامه روزهای دوشنبه در صورت امکان با حضور مدیران شهرستانی ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرمانداری برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president