آوای جنوب

توصیه های مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی گچساران به شهروندان و آژانس ها

نوید حسینیمدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرستان گچساران از تلاش برای مجوزدار کردن ۶۹ آژانس تلفنی بدون مجوز در گچساران خبر داد.

آوای جنوب؛

سید نوید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان گچساران دارای ۷۳۰ دستگاه تاکسی و ۳۰۹ دستگاه خودروی کددار و ۱۶۰ دستگاه تاکسی آژانس بی‌سیم‌دار (۱۸۰۸ و ۱۸۱۰) است که به صورت مسیری و گردشی در حال جابه جایی شهروندان گچسارانی هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرستان گچساران در ادامه افزود: در حال حاضر تعداد ۶ دستگاه اتوبوس در بخش خصوصی تحت پوشش سازمان در ۶ مسیر اصلی مشغول به خدمات رسانی در امر جابه‌جایی شهروندان هستند.

حسینی در پاسخ به سوالی که اتوبوس‌های شما فقط در محلاتی خاص کار جابه‌جایی مسافران را بر عهده دارند و ساکنین مناطقی چون گلستان و کارکنان دولت از این وضعیت گله‌مند هستند بیان کرد: قبلا ۶ دستگاه اتوبوس در مسیرهای سه راهی، کارکنان دولت، بلوار شهید تاجگردون، پانصد دستگاه سمت راست به شهرک‌های خلیج فارس، هدایت، بهارستان، معلم و بلوار بعثت به جهاد مسکن مهر، پانصد دستگاه مستقیم، گلستان، ۱۰۸ دستگاه، سپاه و شهید محلاتی مشغول به کار بودند.

وی ادامه داد: مسیرهای کوی کارکنان دولت، سه راهی، بلوار شهیدتاجگردن و کوی ۱۰۸ دستگاه سپاه و محلاتی متاسفانه به علت عدم استقبال مردم از اتوبوس در حال حاضر اتوبوس‌های این مسیرها در پارکینگ سازمان پارک شده‌اند و مالکین ضرر می‌دهند.

این مسؤول تصریح کرد: ولی تعداد تاکسی‌های بعضی مسیرها افزایش پیدا کرده و برخی از مسیرها هم به علت عدم پارکینگ مخصوص در سطح شهر که آن هم به علت نبود فضای کافی بوده و به محض افتتاح پل هوایی روبه‌روی کلینیک تخصصی شهر دارای ایستگاه مخصوص به خود خواهند شد.

وی گفت: تاکسی‌های ویژه در مسیرهای آنها به کار گرفته خواهند شد و مشکل شهروندان این محلات نیز با تاکسی برطرف خواهد شد.

حسینی اذعان کرد: روزانه ۳۰ هزار مسافر به وسیله ۷۳۰ دستگاه تاکسی و ۳۰۹ تاکسی موقت کار حمل و نقل مسافران گچسارانی را بر عهده دارند.

وی گفت: تعداد ۲۷۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهرستان گچساران وجود دارد که از این تعداد ۱۴۰دستگاه تعویض شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان گچساران خاطرنشان ساخت: در شهرستان گچساران مرحله صدور مجوز ۶۹ آژانس تلفنی وجود دارد که متاسفانه فاقد هر گونه مجوز قانونی هستند و تاکنون به صورت غیر قانونی فعالیت داشته‌اند.

حسینی عنوان کرد: کار مجوزدار کردن آژانس‌های تلفنی در دست اقدام است و مکاتبات آن انجام گرفته و لیست خودروها و رانندگان و پرسنل آنها اخذ شده و در حال ساماندهی و قانونمند کردن این آژانس‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: تقاضا از شهروندان گچسارانی این است که تا ساماندهی و مجوز دار شدن این تعداد آژانس‌ها از تاکسی‌های ویژه و کددار که تحت نظارت هفتگی سازمان بوده استفاده کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ماهان گفت:

    ضمن عرض سلام و خسته نباشی خدمت حسینی
    کرایه تاکسی در گچساران نسبت به شهرهای اطراف بیداد میکنه
    خواهشا خواهشا رسیدگی کنید و نرخ کرایه دربستی ها رو در دید عموم قرار دهید. با تشکر

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president