کد خبر : 26036
دیدگاه‌ها برای پیشنهاد جمعی از اصحاب رسانه به متولیان طرح سنگ فرش نمودن خیابان بلادیان بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 - 2:44

پیشنهاد جمعی از اصحاب رسانه به متولیان طرح سنگ فرش نمودن خیابان بلادیان

پیشنهاد جمعی از اصحاب رسانه به متولیان طرح سنگ فرش نمودن خیابان بلادیان

طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان از جمله پیاده محور شدن این نقطه حساس شهر از مدتها قبل در فضای عمومی شهرستان گچساران نقل محافل بوده و در این زمینه بارها بازاریان گچساران دل نگرانی های خود را از این طرح ابراز داشته و معتقدند این طرح هیچگونه دست آوردی نخواهد داشت. آوای جنوب؛ طرح ساماندهی

index-27طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان از جمله پیاده محور شدن این نقطه حساس شهر از مدتها قبل در فضای عمومی شهرستان گچساران نقل محافل بوده و در این زمینه بارها بازاریان گچساران دل نگرانی های خود را از این طرح ابراز داشته و معتقدند این طرح هیچگونه دست آوردی نخواهد داشت.

آوای جنوب؛

طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان از جمله پیاده محور شدن این نقطه حساس شهر از مدتها قبل در فضای عمومی شهرستان گچساران نقل محافل بوده و در این زمینه بارها بازاریان گچساران دل نگرانی های خود را از این طرح ابراز داشته و معتقدند این طرح هیچگونه دست آوردی نخواهد داشت و به ضرر بازار گچساران که به دلایل مختلف روزگار ناخوشی را سپری می کند خواهد بود.

صبح امروز شرکت گاز گچساران در راستای اجرای وظایف خود پیرامون این طرح اقدام به برش آسفالت این خیابان نمود که تحت اعتراض و فشار جمعی از بازاریان مجبور به توقف عملیات پیش بینی شده شدند.

index-27

اینکه پیاده محور شدن خیابان شهید بلادیان در برهه فعلی که خیابان های اطراف استاندارد نبوده  و طرح رینگ بافت فرسوده نیز انجام نگرفته است،منطقی نیست چندان غیر قابل پذیرش نبوده و معلوم نیست در شرایط فعلی که زیرساخت های اجرای این طرح مهم آماده نیست چه تاکیدی بر عملیاتی شدن آن است.

قطعا زیباسازی این خیابان خوشایند است اما باید به نظرات و دل نگرانی های مردم توجه شود.

جمعی از اصحاب رسانه گچساران که پیشتر نگرانی های مردم و برخی منتقدان اجرای طرح پیاده محور شدن خیابان بلادیان را منتشر نمودند به متولیان اصلی این طرح پیشنهاد می کنند به طور آزمایشی به مدت ده از ورود خودروها به خیابان بلادیان جلوگیری نمایند تا به نتایج مشخصی در زمینه عواقب پیاده محور نمودن خیابان شهید بلادیان دست یابند و مشخص گردد آیا در حال حاضر امکان اجرای این طرح منطقی هست یا نه؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.