آوای جنوب

تمدید ثبت‌نام دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری در کهگیلویه و بویراحمد

حسن زادهرئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از تمدید ثبت‌نام دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری تا پنجم آبان‌ماه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در نیمه اول آبان در مرکز استان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

سرهنگ قربانعلی حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه در راستای ساماندهی اصحاب رسانه اظهار کرد: به منظور ارتقای سواد رسانه‌ای اصحاب رسانه دوره آموزشی حرفه‌ای خبرنگاری را برگزار می‌کنیم.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره به مدت دو روز با حضور اساتید مجرب در مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: اصحاب رسانه استان می‌توانند تا پنجم آبان‌‎ماه مدارک مورد نیاز خود را به بسیج رسانه استان برای حضور در دوره آموزشی تحویل دهند.

حسن‌زاده تصریح کرد: ثبت‌نام برای حضور در دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری تمدید شد لذا انتظار می‌رود افرادی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند هرچه سریع‌تر یک قطعه عکس با کپی شناسنامه به بسیج رسانه ارائه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای شرکت کنندگان کارت حرفه‌ای صادر می‌شود گفت: این دوره آموزشی به منظور تربیت و کادرسازی خبرنگاران متعهد و انقلابی، تقویت روحیه بسیجی، نقش‌آفرینی خبرنگاران در جامعه و اعلام مبارزه با جنگ نرم برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد محورهای دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری را شامل خبرنگاری بحران و منافع ملی، سواد رسانه‌ای رسانه‌های جهان، تکنیک‌های اقناع و تبلیغ و داستان نویسی خبری عنوان کرد.

حسن‌زاده زمان برگزاری دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری ویژه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد را نیمه اول آبان‌ماه عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه هرچه سریعتر برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام حضور کنند.

این مسؤول در بخش پایانی سخنان خود تحقق یافتن رسانه انقلابی را از اهداف بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: قطعا با تهیه و تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند مدت، انسجام و فراهم کردن زمینه خلاقیت این مهم تحقق می‌یابد.

وی تقویت جبهه گفتمان انقلاب اسلامی در فضای رسانه‌های کشور با هدف تبادل آرا و افکار، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف، نقد و نظارت امور جاری به دور از گرایش سیاسی را از اهداف مهم بسیج رسانه عنوان کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president