آوای جنوب

لاریجانی : عدل هاشمی‌پور مرد عمل است سابقه خوب و روحیه پرنشاط برای کار کردن دارد

201610104291034006_origرئیس مجلس شورای اسلامی، وضعیت بیکاری در کشور را رنج‌آور دانست و گفت: در برنامه ششم مصمم هستیم محور کار حمایت از جوانان تحصیل کرده و کارآفرین باشد.

 آوای جنوب

علی لاریجانی عصر امروز در شورای اداری شهرستان که با حضور مقامات استانی، مجمع نمایندگان استان و اعضای شورای اداری چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در دهدشت برگزار شده بود این سفر را فرصتی برای شناخت مشکلات منطقه از نزدیک دانست و اظهار داشت: شرایط سختی در اینجا هست و مسیر هم برای تحرک دارد فراهم می‌شود.

رئیس مجلس با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان خوبی در مجلس دارد، اضافه کرد: عدل هاشمی‌پور مرد عمل است سابقه خوب و روحیه پرنشاط برای کار کردن دارد.

وی افزود: در دوره کوتاهی که این نماینده به مجلس آمده است چون مسؤولیت کمیته نفت و گاز را بر عهده دارد جایگاه خوبی برای دنبال کردن برخی مسایل است.

لاریجانی با اشاره به مشکل بیکاری در سطح کشور گفت: وضعیت بیکاری در کشور رنج‌آور است دوره سختی را گذراندیم الان شرایط طوری است که باید برای کار جدی‌تر خود را آماده کنیم.

وی جاده پاتاوه به دهدشت را پروژه راهبردی دانست و با بیان اینکه بخش زیادی از کار انجام شده است گفت: مقداری هم باقی‌مانده و از کارهایی است که اگر انجام شود تحرکی در آبادانی شهرستان به وجود می‌آورد.

لاریجانی تصریح کرد: برای پیشرفت این پروژه به وزیر راه و شهرسازی سفارش می‌کنم.

 

 

رئیس مجلس پتروشیمی دهدشت را از دیگر کارهای تحول‌ساز در منطقه برشمرد و با بیان اینکه تلاش‌های هاشمی‌پور در این زمینه خوب بوده و احتیاج به حمایت دارد، تصریح کرد: لازم است زنجیره‌ای که وزارت نفت برای پتروشیمی‌ها در نظر گرفته دنبال شود.

وی مسأله آب منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت: خوشبختانه منطقه از خاک خوب و آب فراوان برخوردار است و برای رفع مشکلات آب هر کاری که سریع‌تر جواب دهد را پیگیری می‌کنم.

لاریجانی با بیان اینکه بعد از دوره سختی بر ملت گذشته است باید از شرایط به خوبی استفاده کرد و نباید نا امید بود، بیان کرد: برای فعال شدن ظرفیت نیروی انسانی منطقه که می‌تواند تولید را شکوفا کند حمایت‌هایی که لازم باشد انجام می‌دهم.

 

 

وی افزود: در برنامه ششم مصمم هستیم محور کار حمایت از جوانان تحصیل کرده و کارآفرین باشد به همین منظور سیستم‌ها باید فراهم شوند و کشاورزی از سیستم‌هایی است که می‌تواند کارها را به نتیجه برساند.

لاریجانی با بیان اینکه در همه جای ایران مشکل آب داریم، تأکید کرد: باید از آب بهینه استفاده کنیم روش‌های گلخانه یکی از روش‌های استفاده بهینه از آب در کشاورزی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس با بیان اینکه از نزدیک منطقه را دیدم گفت: وظیفه بر عهده من گذاشته شد که در جلسه‌ای با حضور مقامات وزارتخانه‌ها و مسؤولانی که بتوانند تحرک در این منطقه ایجاد کنند مشکلات را پیگیری کنم.

وی افزود: شرایط منطقه در آینده وضع امیدوارکننده‌ای پیدا می‌کند من امیدوار هستم در مسیر ایجاد شده شرایط بهتر خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president