آوای جنوب

هایده حافظ‌قرآن رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران شد

پیش از این وزیر بهداشت نیز از حافظ قرآن تقدیر بعمل آورده بود

دکتر حافظ قرآنرئیس جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: راه‌اندازی بخش ICU نوزادان از مهم‌ترین اقدامات در بیمارستان شهید رجایی گچساران به شمار می‌رود.

آوای جنوب؛

ظهر امروز آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان و همچنین بیمارستان شهید رجایی گچساران با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

هایده حافظ‌‌قرآن در این آیین اظهار داشت: با اهداف بلندمدت می‌توانیم شاخصه‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان گچساران را ارتقا دهیم.

حافظ‌قرآن گفت: یکی از نیازهایی که بیمارستان شهید رجایی گچساران به آن نیاز داشت بخش جراحی مغز و اعصاب بود.

وی افزود: راه‌اندازی و ارتقای بخش اورژانس سرپایی یکی دیگر از نیازهای این شهرستان بود که راه‌اندازی بخش سه سال به طول انجامید.

رئیس سابق بیمارستان شهید رجایی گچساران در گزارش عملکرد ریاست خود بر این بیمارستان اذعان داشت: در سال ۹۰ تعیین تکلیف بیماران ۷۰ درصد بوده و در حال حاضر این میانگین آن به ۸۵ درصد رسیده و مراقبت از این بیماران در بخش اورژانس از ۸ ساعت به ۶ ساعت کاهش یافته است.

وی گفت: بخش ‌ای‌.سی‌.یو نوزدان در بیمارستان شهید رجایی راه‌اندازی شد آن هم به دلیل اینکه نوزدان بیمار به خارج از شهرستان اعزام نشوند و تلفات جانی در این زمینه نداشته باشیم.

حافظ قرآن تصریح کرد: در حوزه تصویربرداری مانند ماموگرافی، رادیولوژی، دستگاه سونوگرافی و سی‌.تی‌.اسکن جزو تحولات این چند ساله در بیمارستان شهید رجایی گچساران بود.

در این آیین هایده حافظ‌قرآن به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران معرفی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ن..مظاهری گفت:

    واقعا طی این چند سال نشون داده میدیر توانمند و کاربلدیه

  2. گچساران گفت:

    درود بر دکتر اسدپور

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president