آوای جنوب

حمله نماینده مجلس و مشاور استاندار هرمزگان به ورزش گچساران

احمدینماینده مردم هرمزگان در مجلس: مگر هرمزگان از شهر گچساران کم برخوردارتر است 

آوای جنوب؛

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: هرمزگان تا چه زمان باید تاوان بی‌تدبیری‌ها را بدهد و هر ناملایماتی که می‌شود برای هرمزگان و مردم آن باشد.

احمد مرادی شب گذشته(۱۹ شهریور) در نشست مشارکت صنایع در ورزش هرمزگان، افزود: خوشبختانه مطالبه گری در استان هرمزگان مسیر خود را پیداکرده است و باور دارم هرمزگان با ادامه این روند آینده روشنی خواهد داشت.

وی بابیان اینکه اتفاقی که در بحث انتخاب مدیرعامل فولاد هرمزگان به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال اصفهان رخ داد به‌نوعی توهین به مردم هرمزگان بود، تصریح کرد: باید به این موضوع برسیم که مطالبه گری را برای چه می‌خواهیم و چه اتفاقی قرار است در آینده رخ بدهد و در چهارچوب منطق و فارغ از احساسات پیش رویم.

مرادی با اشاره به اینکه مطالبه گری زمانی اتفاق می‌افتد که احساس کنیم ناحقی و تبعیضی رخ‌داده است، اضافه کرد: هر جا از سیاست‌بازی و سیاست کاری فاصله گرفته‌ایم به نتایج مناسبی رسیده‌ایم و باید بدانند که هرمزگان دیگر تحمل بی‌عدالتی و ناحقی ندارد.

نماینده مردم بندرعباس، بندر خمیر، قشم، حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در موضوع پارسیان مردم استان به‌خوبی در مقابل بی‌عدالتی‌ها مقابله کردند و برابر لابی‌های قدرت ایستادگی کردند، تصریح کرد: در این موضوع تنها منافع اقتصادی برخی مطرح بود و هیچ هرمزگانی در مقابل این بی‌عدالتی سکوت نمی‌کند.

مرادی ادامه داد: چرا سهم مردم هرمزگان درزمینهٔ های مختلف نادیده گرفته می‌شود و مگر هرمزگان از شهر گچساران کم برخوردارتر است که این‌چنین باید در مشکلات مالی در موضوع ورزش غرق شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مگر خون مردم اصفهان و خوزستان از خون مردم هرمزگان رنگین‌تر است که قوانین در هرمزگان باید اجرا شود اما در سایر استان‌ها این قوانین در راستای رفاه مردم برداشته می‌شود، اضافه کرد: اینکه می‌گویند هرمزگان پایتخت اقتصادی کشور است تنها هندوانه‌ای است که زیر بغلمان گذاشته‌اند.

وی ورزش در هرمزگان را سیاسی دانست و عنوان کرد: برخی ورزش را تنها در زمان انتخابات می‌خواهند و در آن زمان یادشان می‌آید هرمزگان ورزشی هم دارد.

مرادی بابیان اینکه تنها با داد زدن و فریادهای من مشکلات استان برطرف نمی‌شود، افزود: یک‌زمان نمی‌روی پیش مردم می‌گویند مردم را فراموش کرده است، یک‌زمان می‌روی می‌گویند بیکار است، نمی‌دانم دیگر چه کنم و چگونه از حق مردم دفاع کنم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی نمایندگان استان بر سر منافع هرمزگان وفاق و وحدت دارند، تصریح کرد: یک نیروی بومی بر مسند مدیریت باید ده برابر فرد غیربومی تلاش کند و باید اعلام کنیم مدیر بی‌عرضه برای استان فایده ندارد چه بومی و چه غیربومی!

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شرمنده هستم که تیم فوتسال آذرخش این‌چنین در مشکلات مالی غوطه‌ور‌است، گفت: هیچ‌کس از تهران برای حل مشکل مردم هرمزگان کاری نمی‌کند و این خود هرمزگانی‌ها هستند که باید تلاش کنند و خودمان به فکر استان و حقوق ازدست‌رفته‌مان باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه در موضوع واگذاری آلومینیوم المهدی علی‌رغم پرونده ۷۰ صفحه‌ای سازمان بازرسی هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، تصریح کرد: دکتر توکلی باآن‌همه سابقه نتوانست مقابل این رانت ایستادگی کند بنده که دیگر به‌تنهایی نمی‌توانم مانع شوم و حتی برخی نیروهای بومی هم در این زمینه شرایط را برای از بین بردن حق مردم استان فراهم می‌کنند.

وی بابیان اینکه جای تأسف دارد مدیری به‌راحتی می‌گوید در بندرعباس سکونت ندارد و متأسفم که چگونه فولاد هرمزگان در این سال‌ها مدیریت می‌شده است، اضافه کرد: برخی آقایان بومی متأسفانه پیام داده‌اند که برای برطرف شدن موضوع جلسه‌ای برگزار شود و به‌نوعی وساطت کنند اما اعلام می‌کنم تا افرادی که گوش سنگین هم دارند به‌خوبی متوجه شوند که نمی‌گذارم حق مردم هرمزگان پایمال شود.

مرادی با اشاره به اینکه حرف حق را می‌زنم اما اجازه توهین ندارم، اذعان کرد: از استاندار می‌خواهم به موضوع مدیر فولاد هرمزگان ورود کرده و اجازه حضور این‌چنین مدیری را به استان هرمزگان ندهد و اگر دغدغه این فرد خدمت به فوتبال اصفهان است همان‌جا بماند و با احساسات مردم هرمزگان بازی نکند.

وی در پایان گفت: وزیر اقتصاد و دارایی باید در کمیسیون مربوطه پاسخگو سؤالاتمان در خصوص واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی هرمزال باشد و در صحن علنی جوابگو نمایندگان هرمزگان باشد؛ هرمزگان تا چه زمان باید تاوان بی‌تدبیری‌ها را بدهد و هر ناملایماتی که می‌شود برای هرمزگان باشد.
مشاور ورزشی استاندار: شهر گچساران به دلیل داشتن نفت و گاز از وجود ۱۵ تیم ورزشی در سطح اول کشور برخوردار است

مشاور ورزشی استاندار هرمزگان گفت: امروز به مدیرانی نیاز داریم که به هرمزگان و مردم آن تعلق‌خاطر داشته باشد در عمل این موضوع را ثابت کند.

منطقه خلیج‌فارس، فریدون الهامی شب گذشته(۱۹ شهریور) در نشست مشارکت صنایع در ورزش هرمزگان، افزود: امروز شاهد ایجاد فضایی ناخوشایند در استان هرمزگان هستیم که همین موضوع اهالی ورزش را گردهم جمع کرده است.

وی بابیان اینکه برایمان فرق ندارد شناسنامه مدیری محل تولد کجا ذکرشده است بلکه خدمت و عشق به هرمزگان در اولویت است، تصریح کرد: امروز به مدیرانی نیاز داریم که به هرمزگان و مردم آن تعلق‌خاطر داشته باشد در عمل این موضوع را ثابت کند.

الهامی با یادآوری ایجاد باشگاه آلومینیوم المهدی، خاطرنشان کرد: روزی این مجتمع صنعتی مدیری داشت که حمایت از ورزش را وظیفه خود دانست و همان تفکر باعث شد تا آلومینیوم المهدی روزگاری برند ورزش استان باشد و این موضوع مدیون نوع نگاه و تفکر خالصانه آن مدیر بود.

وی با اشاره به اینکه هر زمان مدیران ورزشی استان برای حمایت فولاد هرمزگان از ورزش استان به این مجتمع مراجعه کرده‌اند با دیوار بتنی روبه‌رو شده‌اند، اضافه کرد: دوستان مجوز هیئت‌مدیره و منع قانونی را مطرح می‌کنند درحالی‌که همگان واقف‌اند در استان‌های دیگر چگونه این قوانین از سد راه برداشته می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان هرمزگان این نشست را حاصل بلوغ مطالبه گری مردم هرمزگان دانست و عنوان کرد: امیدوارم باهمت نمایندگان استان در مجلس و استاندار، صندوق حمایت از ورزش ایجاد شود و این مطالبه تنها از طریق مسئولان عالی‌رتبه استان محقق می‌شود زیرا روسای هیئت‌ها و مسئولان ورزش استان زورشان نمی‌رسد.

وی بابیان اینکه شهر گچساران به دلیل داشتن نفت و گاز از وجود ۱۵ تیم ورزشی در سطح اول کشور برخوردار است اما هرمزگان با داشتن نفت و گازهای متعدد در گوشه گوشه استان از هیچ امتیازی برخوردار نیست، افزود: متأسفم برای مدیری که در هرمزگان نمی‌تواند حامی ورزش باشد اما این دغدغه را دارد که فوتبال اصفهان را رشد دهد.

الهامی با اشاره به اینکه اعتبار هیئت‌های ورزشی پول برق مجموعه را هم تأمین نمی‌کند، اضافه کرد: امروز به خود می‌بالیم که نمایندگانی در مجلس داریم که از حق مردم استان دفاع می‌کند و صدای مردم هرمزگان را به گوش تمام کشور می‌رساند و امیدوارم از این وفاق و همدلی در مجمع نمایندگان استان بتوانیم در این برهه حساس بهترین بهره‌برداری را ببریم.

وی بابیان اینکه همان زمان که گفته شد هراتیان در فولاد هرمزگان پای‌کار نیست باید کاری می‌شد و نتیجه آن نادیده‌گیری، بروز چنین توهین‌هایی به مردم هرمزگان است، خاطرنشان کرد: جالب سازمان بازرسی ورود کرده و خود آقای مدیر اعلام می‌کند در بندرعباس سکونت ندارد و مشخص نیست چه کسی مدیریت فولاد هرمزگان را بر عهده دارد.

الهامی با اشاره به اینکه اگر مدیری همسو در فولاد هرمزگان مستقر بود امروز شاهد تأثیر خوبی بر ورزش استان بودیم، تصریح کرد: اگر آلومینیوم المهدی به تاراج نمی‌رفت امروز وضعیت ورزشش این‌گونه نبود و اگر خیانت مدیران گذشته نبود امروز وضعیت این برند ورزش استان وخیم نبود.

مشاور ورزشی استاندار هرمزگان بابیان اینکه صنایع استان به‌جای آنکه باری از روی دوش ورزش بردارند خود باری بر دوش ورزش شده‌اند، اظهار کرد: امیدوارم مسئولان استان به‌ویژه نمایندگان مجلس بتوانند درزمینهٔ حمایت صنایع از ورزش ورود جدی‌تری داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president