آوای جنوب

از سخنان عجیب معاون برنامه و بودجه از گچساران تاباشت/بعضی از ائمه جمعه از دولتمردان می‌ترسند

خبردر نشست سرشماری نفوس و مسکن باشت موضوعات مختلفی از جمله رد هرگونه اختلاف میان فرماندار و امام جمعه مطرح شد.

آوای جنوب؛

عصر امروز جلسه برنامه‌ریزی اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان باشت با حضور علی شهابی معاون آمار و اطلاعات برنامه و بودجه استان برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

* اظهارات عجیب شهابی در مورد برخی ائمه جمعه

در حالی که امام جمعه باشت در جلسه حضور نداشت علی شهابی با انتقاد از برخی ائمه جمعه اظهار کرد: بعضی از ائمه جمعه از دولتمردان می‌ترسند و حضرت امام (ره) گفتند که دولتمردان باید بیایند و خدمات را به مردم بگویند.

وی ادامه داد: امام جمعه هم باید به فرماندار اجازه بدهد که بیاید و قبل از خطبه‌ها در مورد بحث سرشماری که یک بحث اساسی مملکت است مطلبی بگوید که قطعا امام جمعه شما هم استقبال می‌کند.

حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی یکی از روحانیونی که در این جلسه حضور داشت با بیان اینکه امام جمعه حضور ندارد ولی به عنوان عضو ستاد نماز جمعه درباره اینکه ائمه جمعه از مدیران دولتی می‌ترسند انتقاد دارم، اظهار کرد: چنین چیزی وجود ندارد و دولت و امام جمعه همه یکی هستند و این شایسته نیست که از زبان شما شنیده شود.

وی ادامه داد: در شهرستان ما فرماندار، امام جمعه و همه مسؤولان متحد هستند کما اینکه در هفته دولت همه در کنار هم بودیم.

پس از این سخنان شهابی گفت: یکی از فرمانداران که فرماندار این شهرستان نیست چنین موضوعی را مطرح کرده است که اجازه نداده‌اند از تریبون نماز جمعه اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش فارس، نظیر چنین سخنانی از جمله این که ائمه جمعه از فرمانداران می‌ترسند توسط شهابی در شورای اداری شهرستان گچساران مطرح شده بود که حاشیه‌هایی به دنبال داشت و امام جمعه را نسبت به طرح چنین موضوعاتی توسط معاون سازمان برنامه و بودجه به واکنش واداشت.فارس

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president